محمدابراهیم زارعی روز شنبه در جلسه‌ای با حضور مسئولان دستگاه‌های مسئول تامین آب شرب سنندج اظهار داشت: امور آب و شرکت آب و فاصلاب سنندج باید با دقت و همت در انجام امور، نظر مردم در مورد طعم و بوی آب شرب را لحاظ و کیفیت آن را به وضعیت مطلوب ارتقا دهند.

وی به گلایه‌های مردم مبنی بر کیفیت پایین آب شرب سنندج اشاره کرد و گفت: می‌توان این مشکل را برطرف کرد و دولت وظیفه خدمت رسانی دارد و باید به نظر مردم اهمیت دهد.

فرماندار سنندج با اشاره به تلاش‌های دولت و  شرکت آب و فاضلاب برای تامین آب با کیفیت در سنندج، بر بازنگری در روش‌ها و بهره‌گیری از رویکردهای نوین برای حل ایرادهای موجود تاکید کرد.

زارعی با بیان اینکه باید با مردم صادقانه سخن بگوییم،  یادآور شد: در صورت برخورد صادقانه در امور مدیریتی،  مردم کمبودهای ما را می‌پذیرند، بنابراین درست وعده دهیم و به قول‌هایمان عمل کنیم.

وی خواستار خوش خلقی و برخورد صحیح در برابر انتقادهای مردم شد و افزود: واقعیت ها را به مردم بگوییم، چه ایرادی دارد مگر ما مسئول نیستم و از طرف مردم در این جایگاه قرار نگرفته‌ایم؟

فرماندار سنندج بر کوشش برای ساماندهی و جلوگیری از ورود پسماند از سرشاخه‌های تامین آب به سد قشلاق تاکید کرد و افزود: این موضوع حیاتی و بسیار پراهمیت است و حتی اگر بودجه دیگر بخش‌ها در این بخش هزینه شود، کار درستی است.

در سال‌های اخیر، بحث بر سر ناسالم بودن و بوی نامطبوع آب شرب سنندج در فضای مجازی و رسانه‌ها افزایش یافته و با وجود اینکه مسئولان شرکت آبفا بارها بر سلامت و کیفیت آب شرب این شهر تاکید کرده‌اند اما این موضوع همچنان مطرح می‌شود.

شرکت آبفای شهری کردستان در استان دارای ۳۷۴ هزار مشترک آب و در سنندج دارای ۱۵۱ هزار اشتراک است، ضمن اینکه ۱۰۰ درصد جمعیت شهری استان از خدمات این شرکت برخوردار هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.