ماموستا سید عبدالقادر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته سروآباد اظهار داشت: کفار از زمان صدر اسلام تاکنون به روش های مختلف علیه مسلمانان توطئه چینی کرده و تلاش می کنند به هر طریقی که شده به اسلام و مسلمین ضربه بزنند.
وی افزود: خداوند در قرآن کریم خطاب به پیامبرش (ص) می فرماید که آگاه باشید و فریب دشمنان را نخورید چرا که آنها به هر طریقی می خواهند دین و ایمان شما را بگیرند و شما را به دین و آیین خودشان بکشانند.
امام جمعه سروآباد یادآور شد: امروز در جوامع اسلامی شاهد آن هستیم که دشمنان با انواع توطئه های شوم و شیطانی خود در تلاش هستند تا در درون مسلمانان ایجاد تفرقه و اختلاف کنند و مسلمانان را به جان هم بیندازند.
وی اضافه کرد: ایجاد گروهک های تروریستی، افزایش قتل و کشتار در کشورهای اسلامی، اسلام هراسی و اسلام ستیزی نمونه های از توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و مسلمانان جهان است.
ماموستا حسینی تاکید کرد: تا زمانی که مسلمانان وحدت و یکدلی خود را حفظ کنند و در برابر توطئه های دشمنان آگاه و هوشیار باشند هیچ قدرت و حکومتی نمی تواند به آنها ضربه بزند.
وی گفت: مسلمانان جهان به یقین بدانند که پیروزی نهایی از آن مسلمانان است و این وعده را خداوند متعال در قرآن کریم بشارت داده که حق بر باطل پیروز می شود.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان، ۷۳ روستا و جمعیتی بیش از ۵۰ هزار نفر در فاصله ۹۰ کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.