ماموستا عبدالرحمان خدایی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: دین مقدس اسلام برای رهایی مسلمانان از بیگانگان همچون تکلیفی به همه اهل ایمان دستور داده به کار و اشتغال اهمیت دهند لذا فعالیت‌های مسلمانان علاوه بر کاهش فقر در جامعه موجبات سرافرازی و برتری کشورهای اسلامی را فراهم می‌کند.
وی تاکید کرد: خداوند مسلمانانی را که برای کسب روزی حلال تلاش می‌کنند اجر و ثوابی همسنگ با جهادگران در نظر گرفته و از انسان تنبل و بیکار به عنوان کم ارزش یاد کرده است.
خطیب جمعه سنندج خواستار توجه بیشتر جامعه اسلامی به پیشرفت و توسعه این جامعه شد و افزود: این مهم بدون تلاش بی وقفه و کوشش برای افزایش علم و دانش کشور امکان پذیر نیست.  
ماموستا خدایی در بخش دیگری از خطبه نمازجمعه با اشاره به اهمیت حضور پیامبران در دوره‌های مختلف زندگی بشری گفت: همانطور که به خداوند ایمان داریم باید به ملائکه و پیامبرانی که خدا فرستاده هم ایمان داشته باشیم.
وی اضافه کرد: پیامبران در هر دوره از انسان‌های آن زمان با اخلاق‌تر و با مرتبه‌تر بوده‌اند و هر چه خداوند امر کرده را بی کم و کاستی به امت خود می‌رساندند.

امام جمعه سنندج یادآور شد: ییامبر اسلام (ص) از دیگر پیامبرها مهمتر و بلندمرتبه تر است چونکه حضرت محمد(ص) برخلاف دیگر پیامبران برای همه اقوام و مردم جهان مبعوث شده و دین او برای همیشه ماندگار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.