به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کامیار میرزایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افزایش خدمات نظام و دولت تدبیر و امید در طول این چند سال موجب رضایت مندی روستاییان شده است و با این کار روستاییان امید بیشتری برای ماندن در روستاها را دارند.
میرزایی با بیان اینکه در زمینه توسعه صنعت گردشگری و جذب توریسم خارجی در دهه اخیر اقدامات خوبی انجام شده است، افزود: سالانه بالغ بر ۸۰۰ هزار گردشگر خارجی و داخلی به این شهرستان مسافرت می‌کنند که این موضوع موجب رونق اشتغال و اقتصاد این شهرستان شده است.
میرزایی اظهار داشت: در حال حاضر سه هتل در اورامان، سلین و نوین پذیرای گردشگران است که یک باب دیگر هتل و چهار واحد اقامتی در دست احداث است ضمن اینکه واحدهای بوم‌گردی نیز در روستاهای گردشگرپذیر این شهرستان احداث می‌شود.
وی با بیان اینکه تعداد اشتراک گاز از ابتدای دولت تدبیرو امید در سال ۹۲ از پنج هزار و ۳۹۹ اشتراک به ۱۵ هزار و ۸۲۵ اشتراک افزایش یافته است افزود: در حال حاضر گازرسانی به ۶۴ روستای شهرستان سروآباد به اتمام رسیده است و تنها ۹ روستا فاقد گاز است و امیدواریم تا پایان سال ۹۸ این ۹ روستا هم از نعمت گاز برخوردار شوند.
میرزایی در ادامه گفت: دغدغه مسئولین خالی نشدن روستاها از جمعیت است که ۸۴ درصد جمعیت روستایی شهرستان سروآباد از نعمت آب شرب و ۱۰۰ درصد جمعیت روستایی شهرستان از نعمت برق برخوردارند و خوشبختانه در طول چند سال اخیرشهرستان سروآباد مهاجرت معکوس روستاییان را داشته است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1280125
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.