عبدالله گیتی‌منش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان کاهش مصرف ناشی از کنترل و نظارت شرکت منطقه‌ای نفت بر مجاری عرضه و گازرسانی به نقاط جدید در استان است.
وی با اشاره به اینکه روزانه بیش از ۶ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در استان توزیع می‌شود، افزود: هر روز ۲۰۰ هزار لیتر نفتگاز (گازوئیل) یورو ۴ نیز در جایگاه‌های عرضه سوخت این استان توزیع شده و در اختیار رانندگان خودروهای سنگین قرار می‌گیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: ۲۴۰ دستگاه نفتکش در استان، کار توزیع سوخت مورد نیاز بخش‌های مختلف کشاورزی، دامپروری، صنایع و نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج را انجام می‌دهند.

گیتی‌منش بر اعمال نظارت و کنترل‌های شبانه‌روزی جایگاه‌ها، ارتباط مستقیم با مردم و تامین و توزیع مطلوب سوخت تاکید کرد و گفت: استمرار و رونق بخشیدن به چرخه فعالیت صنایع، کشاورزی و حمل و نقل از جمله اهداف این شرکت است.

وی از ایجاد سامانه الکترونیکی توزیع نفت سفید در استان خبر داد و اضافه کرد: می‌‎توان با استفاده از زیرساخت‌های این سامانه نسبت به شناسایی مصرف‌کنندگان واقعی و توزیع بهینه گاز مایع اقدام و شرکتهای توزیع نیز نسبت به کنترل و نظارت بر نمایندگی‌های خود اقدام کنند.

در استان کردستان ۶۷ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ باب جایگاه CNG در بخش عرضه سوخت مورد نیاز به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.