چیا صالحی بابامیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شن ریزی، تسطیح و آسفالت کوچه‌های مسجد حضرت اسماعیل و شهید محمد حسینی در محله نشمیلان، کوچه‌های شهید محمودی و کاج واقع در بلوار دانشجو، کوچه‌های گلشن ۲ در بهارستان و خیابان فرجام ۲ در شهرک دانشگاه از جمله معابری هستند که در شهریور ماه انجام شد.

 وی افزود: لکه‌گیری، ترمیم و آسفالت معابر محله کریم آباد، ۳۲ متری و مسیر خیابان سعدی جهت تسهیل در تردد و خدمت رسانی مناسب تر به شهروندان از دیگر اقدامات حوزه عمرانی در شهریور ماه سال جاری بوده است.

وی اضافه کرد: خاکبرداری خیابان ۱۲ متری تازه آباد به طول ۲۵۰ متر با حجم یک هزار و ۲۰۰ متر مکعب، خیابان ۱۶ متری قوخ به طول ۲۸۵ متر با حجم هزار و ۹۰۰ متر مکعب، کوچه های نیستان هفت و هشت و بن بست نیکان به متراژ ۲۰۰ متر مکعب نیز انجام شد.

بابامیری از ادامه عملیات اجرایی احداث کانال هدایت آب های سطحی شهرک دانشگاه گفت و افزود: اجرا و قالب بندی شناژ پی ساختمان پارک کودک، بتن ریزی خیابان پشت دانشگاه آزاد به متراژ ۹۷۰ مترمربع و جدول گذاری خیابان ۱۲ متری تازه آباد به طول ۲۵۰ متر از دیگر اقدامات عمرانی شهرداری سقز در شهریور ماه بوده است.

شهردار سقز اظهار داشت: انجام اقدامات عمرانی، اساسی و ادامه آسفالت و بتن مشارکتی معابر سطح شهر جهت خدمت رسانی شایسته به شهروندان گرامی با جدیت و تلاش هر چه بیشتر دنبال می‌شود و امیدواریم تا رسیدن به فصل زمستان بقیه معابر و کوچه ها را آسفالت کنیم.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.