بهمن مرادنیا شامگاه چهارشنبه در ششمین جلسە هماهنگی مبارزە با مواد مخدر استان کردستان با بیان اینکە اکثر معتادان بە مواد مخدر بعد از ترک مجددا بە اعتیاد روی می آورند، اظهار داشت: بە دلیل نبود چتر حمایتی و عدم اعتماد جامعە بە آنان اکثر افراد مجددا بە دامن اعتیاد بر می‌گردند.

وی اضافە کرد: من هموارە بر اشتغال آفرینی برای معتادان بهبود یافتە تاکید دارم و بە دستگاه‌های متولی توصیە می‌کنم برای جلوگیری از افزایش دیگر آسیب‌های اجتماعی موضوع اشتغال برای این قشر را جدی بگیرند.

مرادنیا افزود: بیشتر جرائم اجتماعی نظیر سرقت توسط معتادین انجام می‌شود و من معتقدم باید با همە توان برای کاهش معظل اعتیاد در جامعە تلاش و اقدام کنیم.

استاندار کردستان ضمن تقدیر از زحمات نیروی انتظامی در مبارزە با مواد مخدر گفت: کارهای ارزندەای در حد توان نیروی انتظامی در راستای مبارزە با مواد مخدر انجام شدە و این اقدامات باید بیشتر و تاثیر گذارتر باشد.

مرادنیا در بخش دیگری از سخنان خود بە جمع آوری متکدیان از سطح شهرها و خصوصا در سنندج اشارە کرد و افزود: برای جمع آوری متکدیان از سطح شهر باید اقدامات اساسی انجام شود، چرا کە برخی از این متکدیان از این راە درآمدهای کلان کسب می کنند.

وی یادآور شد: لازم است رسانەها و صدا و سیما در خصوص اطلاع رسانی بە جامعە مقداری وسیع تر وارد عمل شوند و در این خصوص بە مردم اطلاعات بیشتری بدهند و اقدامات نیز بە نحوی باشد کە متکدیان بعد از جمع آوری بە سادگی بە خیابان‌ها برنگردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.