سردار احمد علی گودرزی عصر دوشنبه اظهار داشت: اظهار داشت: در راستای کنترل مرزها و برای جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور، مرزبانان استان کردستان در یک ماه گذشته توانستند در چندین عملیات دقیق و برنامه‌ریزی شده، مقادیر قابل توجهی کالای ممنوعه و قاچاق را کشف کنند.

وی افزود: مرزبانان این استان در چند عملیات موفق شدند ۱۱۷ هزار و ۶۲۹ پاکت سیگار خارجی، ۱۰۰ هزار و ۶۶۹ قلم داروی قاچاق و ۷۷۲ دستگاه گوشی تلفن همراه و تبلت، سه هزار و ۶۲۸ قلم لوازم آرایشی بهداشتی و ۱۹ هزار ثوب البسه خارجی، ۴۲ هزار و ۲۳۵ لیتر سوخت را کشف کنند.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه در این راستا ۷۰ قاچاقچی دستگیر و ۴۳ وسیله نقلیه توقیف شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۷۳ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار گودرزی افزود: مرزبانان در سراسر مرزهای ایران اسلامی برای مقابله با قاچاق کالا، پوشش خلاهای مرزی و بحث انسداد مرز را در طول نوار مرزی با جدیت در دستور کار خود قرار داده و با ارائه خدمت شبانه روزی در نقاط صفر مرزی، تمام توان خود را برای مقابله با ورود و خروج کالای ممنوعه از مبادی غیر رسمی به کار می گیرند.

پلیس کردستانی پیشنهاد رشوه ۵۰ میلیون ریالی را رد کرد 

فرمانده انتظامی کردستان ماموران کلانتری ۱۴ شهرستان سنندج در پی یک کار اطلاعاتی و پلیسی، سارق سابقه دار و حرفه ای منزل را حین سرقت در یک مجتمع مسکونی شناسایی کردند.

سردار علی آزادی اظهار داشت: متهم با مشاهده ماموران قصد فرار داشت که با هوشیاری عوامل انتظامی دستگیر وبرای انجام تحقیقات به کلانتری منتقل شد.

وی افزود: متهم حین تحقیقات و برای فرار از مجازات قانونی و تطمیع مامورتجسس کلانتری به وی ۵۰ میلیون ریال رشوه پیشنهاد کرد که با امتناع مامور وظیفه شناس مواجه شد.

فرمانده انتظامی کردستان در پایان خاطر نشان کرد: مراتب توسط مامور وظیفه شناس صورتجلسه و متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

۳۰۳۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.