لیلا وزیری شاعر و آهنگساز کتاب ئاوازی مندالان است و تنظیم قطعات و اجرای آهنگ ها هم توسط گوران حسین پناهی انجام شده و ویرایش و صفحه آرایی این کتاب به همت کانون تبلیغاتی بعد دوم و ترکیب بندی، تایپوگرافی و لوگو هم توسط کانون تبلیغاتی دریچه انجام گرفته است.

جلی کوردی (لباس کُردی)، جه‌ژنانه (عیدی)، میرووله (مورچه)، په‌پووله (پروانه)، گویره‌که سووره (کفشدوزک)، دوکتور (دکتر)، نوته‌کان، پشیله (گربه)، جه‌ژنی له دایک بوون (جشن تولد)، ئه‌ستیره (ستاره) عنوان شعرهای دهگانه این کتاب است.

لیلا وزیری شاعر و آهنگساز کتاب ئاوازی مندالان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کتاب را سال ۸۱ نوشتم و سال ۹۵ موفق به چاپ آن شدم البته بدلیل داشتن سی دی و نت موسیقی و آهنگسازی که در ارتباط با آن انجام شده، نسبت به آثار دیگر هزینه بیشتری داشته است.

این شاعر سنندجی که تاکنون سه اثر در حوزه کودک و یک انیمیشن موزیکال تولید کرده است، گفت: حدود ۲۰ سال است که در حوزه شعر و موسیقی و آهنگسازی کودکان فعالیت می‌کنم و در بیشتر کشورهای اروپایی که جمعیت کُردهای مقیم در آنجا زیاد است کتاب ئاواز مندالان در زنگ هنر مدارس تدریس می‌شود.

مرکز پخش کتاب ئاوازی مندالان آموزشگاه موسیقی وزیری در سنندج است و علاقمندان با قیمت ۲۵۰ هزار ریال می توانند آن را تهیه کنند.

۹۹۳۶/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.