حجت الاسلام علی مرادی در خطبه های نماز جمعه این هفته بیجار با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی نسبت به مردم اهل کرامت و مهربانی و در راستای حفظ نظم و امنیت مردم با خاطیان سخت و محکم است.

وی با بیان اینکه پلیس بر مردم حق دارد زیرا برای حفظ امنیت و آرامش مردم بیش از ۱۳ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، اضافه کرد: در راستای ادای این حق، مردم وظیفه دارند با رعیات قوانین و اطاعت از توصیههای پلیس و احترام به قانون، در حفظ نظم و انضباط جامعه مشارکت کنند.

حجت الاسلام مرادی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان ارشد سپاه افزود: نظرات و رهنمودهای معظم له در این دیدار صمیمی، شاهراه هدایت جامعه اسلامی و هدایتگر نیروهای مسلح در دفاع از کشور است.

وی یادآور ش: به تعبیر رهبری، سیاست آمریکا، سیاست شکست خورده است زیرا از یک سو تحریم را اعمال می کنند و از سوی دیگر دعوت به مزاکره دارند که هدفی جز شکستن وحدت ملی ندارند که با مقاومت ملت و مردم جمهوری اسلامی، این هدف و سیاست شکست خورده است.

امام جمعه بیجار با بیان اینکه سلطه گران می‌خواهند کشور ایران یک کشور عادی و سازگار با غرب و استکبار باشد،  گفت: این هدف هم شکست خورده زیرا محور ما، محور ظلم ستیزی و استکبار ستیزی در جهان است.

حجت‌الاسلام مرادی تاکید کرد: وضعیت معیشتی مردم سخت شده و باید مسئولین به تذکرات رهبری در این خصوص توجه جدی داشته باشند.

فرمانده انتظامی بیجار هم در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه به برخی از اقدامات پلیس در یک سال گذشته اشاره کرد و گفت: همکاری و تعامل مردم و پلیس موجب افزایش حفظ امنیت و آرامش جامعه شده است.

سرهنگ محمدصادق پیروزی اظهار داشت: در این مدت با همکاری مردم، چهار باند بزرگ سرقت در شهرستان شناسایی، دستگیر و منهدم شدند.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.
۹۹۴۳/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.