ماموستا عبدالرحمن خدایی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج ضمن تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتطامی اظهار داشت: آسایش و امنیت حاکم بر کشورمان زبانزد جهان است و هیچ قدرتی جرات تجاوز و دست درازی به مرزهای ایران اسلامی را ندارد.
وی به شعار امسال هفته نیروی انتظامی (پلیس هوشمند، امین مردم) اشاره کرد و افزود: پلیس همواره در راستای حفظ امنیت و دفاع از جان و مال و ناموس مردم گام برداشته و این خدمتی بسیار بزرگ به مردم و مورد رضایت پروردگار است.
امام جمعه سنندج بر لزوم تلاش و همکاری مردم با نیروهای مسلح برای حفظ و ارتقای امنیت کشور تاکید کرد و یادآور شد: تا زمانی که مردم در کنار نیروهای نظامی،  انتظامی و مسئولان باشند، دشمنان نمی توانند چشم طمع به سرزمین ایران اسلامی داشته باشند.
ماموستا خدایی تاکید کرد: دشمنان و در راس آنان آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی همواره به دنبال عملی کردن توطئه های خود در داخل ایران هستند بنابراین می طلبد همه با وحدت و همدلی مانع از ایجاد تفرقه در کشور و نفوذ دشمن شویم.
وی در بخش دیگری از خطبه ها بر لزوم رعایت استاندارد و تولید کالای با کیفیت توسط تولیدکنندگان داخلی تاکید کرد و گفت: تولیدکنندگان باید کالایی بهتر از نوع خارجی آن بسازند تا مانع از ورود کالاهای خارجی به کشور و افزایش بیکاری شوند.
امام جمعه سنندج اضافه کرد: در صورتی که تولیدکنندگان اقدام به ساخت و تولید کالاهای داخلی با کیفیت و استاندارد کنند شاهد رشد و توسعه اقتصادی کشور خواهیم بود ضمن اینکه زمینه برای فروش این کالاها در داخل و ایجاد اشتغال در بخش های مختلف فراهم میشود.
ماموستا خدایی خواستار دوری بازاریان و تولیدکنندگان از احتکار کالا شد و افزود: خداوند در قرآن بارها احتکارکنندگان را به عذاب تهدید کرده بنابراین مراقب باشیم از احتکار و خیانت در معامله اجتناب کنیم.
۱۱ تا ۱۷ مهرماه در تقویم کشورمان به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.
۷۳۵۵/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.