فاروق محمودی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲۱ هزار و ۷۷ مددجو در مناطق در شهری و روستاهای سقز زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد هستند که از دفترچه درمانی، وام‌های قرض الحسنه و کمک هزینه تحصیلی، تفریحی و زیارتی استفاده می‌کنند.  

وی با اشاره به اینکه این ۲۱ هزار نفر شامل ۹ هزار و ۱۴۴ خانوار هستند، یادآور شد: تاکنون ۹۲۴ طرح اشتغالزایی برای افراد تحت پوشش ایجاد شده که ۱۸۳ مورد آن مربوط به امسال است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سقز افزود: این نهاد خدمات شایسته را برای افراد نیازمند و مستحق انجام داده و هر خانواری که توسط تیم‌های ما به عنوان نیازمند شناخته شوند به عضویت امداد درامده و خ دمات د ریافت میکنند.

محمودی اضافه کرد: برای اشتغال افراد زیر پوشش ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار اشتغالزایی و ۸۰۰ میلیون ریال هم از محل اعتبارات داخلی کمیته امداد امام خمینی(ره) پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به کارفرمایانی که از نیروها و افراد تحت پوشش کمیته امداد استفاده می‌کنند،  ۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود، گفت: رویکرد امسال ما کمک به ایجاد اشتغال برای مددجویان و افراد کم‌درآمد است.  

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با حضور امام جمعه و فرمانده سپاه پاسداران سقز،  یک واحد مسکونی برای خانواده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستای قباغلو به بهره‌برداری رسید.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

۷۳۴۵/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.