دبیر هیات بوکس استان کردستان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:‌ پنج نفر از ورزشکاران تیم امید استان کردستان را به بیجار بردیم تا در اردو حضور پیدا کنند و از تمرینات بهره‌مند شوند اما هیات بوکس بیجار با این بهانه که خوابگاه ندارند، این امکان را فراهم نکرد.

بیژن عبدالملکی اظهار داشت:‌ هیات بیجار با کمک حامیان مالی که در این شهرستان دارد توانسته هزینه‌های این اردو را متقبل شده و آن را برگزار کند اما هزینه‌هایی که نتواند سودی برای ورزش بوکس استان داشته باشد چرا باید به این سمت برود.

وی یادآور شد: چند رده سنی نیازمند برگزاری اردو هستند که فدراسیون هم با توجه به اینکه نمی‌تواند همه رده‌ها را در تهران برگزار کند از برگزاری آن در استان‌های دیگر استقبال می‌کند تا به این شیوه از هزینه‌های خود بکاهد.

دبیر هیات بوکس کردستان افزود: چندی پیش هم اردوی نوجوانان بوکسور در بیجار برگزار شد اما ما بر غم تلاش زیاد موفق به برگزاری یک بازی تدارکاتی هم با ورزشکاران حاضر در اردو نشدیم.

وی اضافه کرد: در سال ۹۶ اردوی تیم ملی جوانان در استان کردستان برگزار شد که ورزشکاران استان هم در کنار منتخبین حاضر در اردو حضور داشتند و همراه با آنها تمرین می‌کردند و هر هفته هم یکی از مربیان را برای کسب تجربه به اردو می‌بردیم.

عبدالملکی گفت:‌ در شرایطی که هزینه تیم امید استان را به سختی تامین می‌کنیم اگر قرار است اردوی تیم ملی در استان برگزار شود و ورزشکاران ما از آن بهره‌مند نشود بهتر است که هزینه‌ای برای این اردو نشود و هزینه‌ها را به بوکس استان اختصاص دهیم.

وی با اشاره به اینکه هیات بیجار با هیات استان ناهماهنگ است و برای تایید برگزاری اردو در بیجار هم در معذوریت قرار گرفتیم در رابطه با دلایل این ناهماهنگی اظهار داشت: این هیات به صورت سرپرستی اداره می‌شود و در زمانی که لازم بود مدیریتی در هیات بیجار حضور داشته باشد بنا به پیشنهاد اداره ورزش و جوانان سرپرست را تایید کردیم.

اردوی تیم ملی بوکس جوانان کردستان از ۳۰ شهریور تا ۱۷ مهر در شهرستان بیجار در حال برگزاری است، بوکسورهای شر کت کننده در این اردو خود را برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی بوکس جوانان ۲۰۱۹ که در ۱۸ آبان در مغولستان برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.

۶۱۰۸/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.