عبدالله گیتی‌منش روز شنبه اظهار داشت: این تعداد کارت سوخت در راستای پیشگیری، مبارزه با عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی و سوءاستفاده از کارت وسایل نقلیه عمومی با بازدیدهای صورت گرفته از جایگاه‌های عرضه، کشف و ضبط شد.

وی یادآور شد: این کارت‌ها در جایگاه‌های عرضه و مرزی منطقه کشف و ضبط شده که بعد از بررسی و مشخص کردن مقدار عرضه غیر قانونی از کارت‌ها، مراتب برای اعمال قانون و رسیدگی در کمیته تخلفات شرکت، به مراجع ذیصلاح و تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان افزود: عرضه مطلوب و پایدار سوخت، تحقق حقوق شهروندی و پیشگیری و مبارزه با عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی از اولویت‌های منطقه است.

گیتی‌منش اضافه کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی استان کردستان با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در بخش‌های تامین، نگهداشت و توزیع فرآورده‌های نفتی،  آمادگی کامل برای خدمت رسانی به شهروندان در این منطقه نفتی وجود دارد.

وی گفت: طرح پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی و توزیع سوخت الکترونیکی این ادوات از برنامه‌های آینده این شرکت است که امیداوریم با همکاری دستگاه‌های عضو کمیسیون مقابله با کالای قاچاق استان، سازمان جهاد کشاورزی و امور آب منطقه‌ای این مهم محقق شده تا مانع از سوءاستفاده افراد سودجو از هدر رفت سرمایه‌های ملی شویم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به تامین سوخت بیش از هفت هزار چاه آب غیرمجاز در بخش کشاورزی استان نیز اشاره کرد و خواستار برخورد جدی و قانونی دستگاه‌های مرتبط با صاحبان این چاه‌ها شد.

در استان کردستان ۶۷ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ باب جایگاه CNG در بخش عرضه سوخت مورد نیاز به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

۷۳۵۵/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.