جعفر شرف‌خانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه پرداخت ۴۶۴ میلیارد ریال اعتبار در این صندوق در قالب تسهیلات اشتغال مصوب شده است، اضافه کرد: در صورت پرداخت کل این تسهیلات، برای یک هزار و ۶۶۸ نفر شغل جدید ایجاد می‌شود.

وی اضافه کرد: تاکنون ۴۳۶ میلیارد ریال از تسهیلات مصوب این صندوق به یک هزار و ۲۱۵ طرح پرداخت شده که در نتیجه آن اشتغالزایی مستقیم برای یک هزار و ۶۳۷ نفر فراهم شده است.

شرف‌خانی در خصوص طرح های عقد قرارداد شده بین صندوق و متقاضیان نیز افزود: یک هزار و ۲۱۸ طرح منعقد شده که برای این میزان طرح، ۴۳۹ میلیارد ریال تسهیلات تامین و منظور شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کردستان یادآور شد: از سوی کارگروه اشتغال استان یک هزار و ۳۶۲ طرح با اشتغالزایی ۲ هزار و پنج نفر به صندوق ارسال شده که برای این میزان طرح ۵۵۹ میلیارد ریال تسهیلات مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه سهم این صندوق از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی نسبت به اعتبار استان ۲۰ درصد است، تاکید کرد: این صندوق ۱۹ درصد تسهیلات از سهم کل استان را تاکنون به متقاضیان پرداخت کرده است.

 با هدف اجرای طرح های توسعه اشتغال پایدار روستایی ۲۳۰ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط در استان کردستان پرداخت شده که با آن زمینه اشتغالزایی تعدادی زیادی از افراد جویای کار فراهم شده است.

با هدف اجرای طرح های توسعه اشتغال پایدار روستایی ۲ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به سه هزار و ۲۴۷متقاضی واجد شرایط در استان کردستان پرداخت شده که با آن زمینه اشتغالزایی پنج هزار و ۹۲۹ نفر از افراد جویای کار فراهم شده است.

۷۳۴۹/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.