حجت الاسلام حسین اسدی روز پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای شهرستان بانه با اشاره بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اظهار داشت: امینتی که با مقاومت و تفکر شهدا به دست می آید پایدار می‌ماند چراکه قداست شهدا برگفته از جایگاه آسمانی آنها است. امینت و عزت کشور حاصل خون شهدا است و این قداست اجازه پایمالی این آسایش را نمی‌دهد.

وی افزود:  شاهکار امام خمینی (ره) ایجاد امنیت با تفکر مقاومت و کلید واژه اسلام ناب محمدی بود که همچنان پایدار می‌ماند و امروز نیز این مقاومت در برابر دشمنان قد علم کرده است.

یکی از فرمانده های دفاع مقدس نیز در  این مراسم گفت: مسئولان نباید با عملکرد خود مردم نسبت به نظام بدبین کنند بلکه باید برای حفظ نظام و برقراری امنیت تلاش کنند.

محمد جواد سلطانی فر با اشاره به اینکه خدمت به خانواده شهدا یک وظیفه همگانی است افزود: خانواده شهدا چشم و چرا ملت هستند و باید جایگاه آنها در جامعه حفظ شود.

وی یاد آور شد: مقاومت در برابر دشمنان  همیشه هزینه کمتری نسبت به تسلیم شدن دارد و مقاومت ایران در برابر ابرقدرت های جهان یکی از مهمترین افتخارات کشور است.

فرمانده سپاه ناحیه بانه نیز در این یادوار ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: یادواره شهدای بانه پیش کنگره ای بر یادواره ۹۲ هزار شهید دفاع مقدس است که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس برگزار می‌شود.

سرهنگ فرهاد ولادی افزود: اهداف این یادواره ترویج الگوی شهادت طلبی، مقاومت و تربیت اسلامی است که در این راستا در هفته دفاع مقدس ۹۵ برنامه برگزار شده که بخشی از این برنامه در راستای محرومیت زدایی و اعزام اکیپ های پزشکی به مناطق محروم و روستاهای دور افتاده است.

به مناسب هفته دفاع مقدس گلزار شهدای سلیمان بگ با حضور مردم و مسئولین شهرستان عطر افشانی و غباری روبی شد.

مردم شهرستان بانه ۸۴۰ شهید، ۹۸ آزاده و یک هزار و ۳۰۰ جانباز در دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

این شهرستان مرزی با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

۷۴۶۹ / ۳۰۳۴ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.