به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، حسین فیروزی در جلسه توسعه و محرومیت زدایی شهرستان سروآباد اظهار داشت: هر شخص، نهاد و موسسه‌ای که بخواهد برای توسعه و اعتلای کردستان قدمی بردارد قطعا با استقبال مدیران استان مواجه خواهد شد .

وی بە اقدامات در دست انجام بنیاد علوی در شهرستان سروآباد  اشارە کرد و افزود: این بنیاد الگوی موفقی در راستای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال در استان کرمان انجام دادە و همین برنامە را در شهرستان سروآباد می خواهد تکرار کند.

فیروزی با بیان اینکە برای رشد و تعالی استان باید خط کشی ها کنار گذاشتە شود و مدیران با جدیت در راستای توسعە سروآباد با بنیاد علوی همکاری کنند، تصریح کرد: همە اقدامات باید درقالب شورای برنامە ریزی شهرستان انجام شود و ما از هر اقدامی توسط بنیاد علوی، بنیاد برکت و قرارگاە عمران و سازندگی و دیگر نهادها حمایت می کنیم.

معاون اقتصادی استاندار کردستان بیان کرد: مدیران استان و بنیاد علوی وعده کرده اند که شهرستان سروآباد به یک الگوی موفق در توسعه تبدیل شود.

وی تخصیص صد در صدی اعتبارات و انجام پروژه های اولویت دار اشتغالزا را خواستار شد و گفت: شهرستان سروآباد با مجموعه ای از اقدامات می تواند به یک قطب گردشگری برای استان و کشور تبدیل شود.

فیروزی در ادامه سخنان خود به تشکیل ٨۵۰ گروه خودیار در سطح روستاهای استان نیز اشاره کرد و اذعان داشت: این گروه های خودیار که عموما از زنان خود سرپرست و سرپرست خانوار تشکیل شده صندوقی ایجاد کرده اند و با حمایت مالی بهزیستی بصورت زنجیره ای همدیگر را ضمانت  و برای توسعه کسب و کار خود وام دریافت می کنند که بسیار کار موفقی بوده و در آینده بنا داریم گروه های خودیار را به هزار و ۲۰۰ گروه برسانیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1264963
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.