سهراب احمدی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به کشیک شبانه روزی در گلوگاه‌های سقز و پایش کامیون های حامل چوب ،امروز ۲ دستگاه کامیون حامل چوب غیر مجاز توقیف شد و بیش از ۲۷ تن چوب غیر مجاز از این خودروها کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه مدتی است کشیک ها را بیشتر کردیم و تلاش خود را در راستای برخورد با مافیای چوب بکار گرفتیم افزود: غیر از کشیک‌های روزانه، شب‌ها هم از ساعت ۸ تا ۱۲ بصورت مکرر گلوگاه‌ها را زیر نظر می‌گیریم و این ۲ کامیون حامل چوب غیر مجاز را با همکاری فعالین سازمان مردم نهاد (ژینگه‌پاریز) متوقف کردیم.

احمدی اضافه کرد: ۲ دستگاه کامیون حامل چوب های مختلف که از جاده مریوان به سمت سقز در حرکت بود را در پلیس راه سقز با همکاری نیروی انتظامی متوقف و ۲ نفر از راننده‌های این کامیون را هم دستگیر کردیم.

وی یادآور شد: پرونده این مافیایی چوب را به منظور برخورد به دستگاه‌ قضایی ارسال می‌کنیم تا دیگر مافیایی چوب جرأت قاچاق چوب‌های غیر مجاز را نداشته باشند و از تخریب جنگل‌ها جلوگیری شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سقز افزود: از عموم مردم دلسوز طبیعت شهرستان سقز درخواست می‌کنم تا این اداره را در مبارزه با مافیای چوب و نابودگران طبیعت زیبای شهرمان یاری کنند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

۷۳۴۵ / ۳۰۳۴ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.