سرهنگ برزو تجاری روز شنبه در جریان این عملیات اظهار داشت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر سرقت خودرو و موتورسیکلت در شهرستان سقز موضوع با اشرافیت کامل در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت. 

وی با بیان اینکه تیم های تخصصی انتظامی در این راستا اقدام کردند، افزود: در این اقدام باند مذکور شناسایی و اموال مسروقه نیز کشف و ضبط شد .

فرمانده انتظامی سقز اضافه کرد: در این عملیات تعداد ۱۸ دستگاه موتورسیکلت مربوط به این شهرستان، ۱۲ دستگاه موتورسیکلت مربوط به شهرهای همجوار و هشت دستگاه خودروی سرقتی دیگر کشف و ضبط شد.

سرهنگ تجاری اظهار داشت: در این عملیات تعداد هفت نفر از سارقان دستگیر و شناسایی شدند که با جعل سند و قیمت‌های بسیار پایین اموال مکشوفه را در اختیار خریداران قرار می‌دادند.

وی یادآور شد: یک سارق طلاجات کودکان که اقدام به ۲ فقره سرقت زیورآلات خردسالان کرده بود دستگیر و تحویل مراجعات قضایی داده شد، ضمن اینکه تعداد یک دستگاه شماره کوب دیجیتال پلاک خودرو به همراه سه نفر متهم نیز دستگیر و شناسایی شدند.

فرماندار ویژه سقز نیز در این عملیات گفت: با تلاش و پیگیری‌های فرمانده انتظامی شهرستان سقز این باند شناسایی و متلاشی شد و پلیس شهرستان با اشرافیت کامل بر موضوع و حساسیت شهرستان در این راستا خدمات ارزنده‌ای ارائه کرده است.

کامیل کریمیان ضمن تقدیر از خدمات فرماندهی شهرستان سقز، اظهار داشت: جای نگرانی برای شهروندان در خصوص سرقت وجود ندارد و پلیس شهرستان به‌صورت جدی این موضوع را در دستور کار خود قرار داده است.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

۷۳۴۵ / ۳۰۳۴ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.