عبدالله گیتی‌منش روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲۴۰ دستگاه نفتکش در استان، کار توزیع سوخت مورد نیاز بخش‌های مختلف کشاورزی، دامپروری، صنایع و نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج را انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: روزانه ۲۰۰ هزار لیتر نفتگاز (گازوئیل) یورو ۴ نیز در جایگاه‌های عرضه سوخت نقاط مختلف این استان توزیع شده و در اختیار رانندگان خودروهای سنگین قرار می‌گیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با بیان اینکه به دنبال افزایش تعداد این جایگاه‌ها هستیم، گفت: براساس میزان تولید گازوئیل در کشور و میزان سهمیه اختصاصی، می‌توان تعداد جایگاه‌های نفتگاز را در استان افزایش داد، ضمن اینکه این مقدار گازوئیل به صورت روزانه از طریق ۱۲ جایگاه در استان توزیع می‌شود.

گیتی‌منش از تلاش برای برای افزایش نرخ کرایه حمل ناوگان سوخت رسانی و نصب سامانه سپهتن بر روی نفتکش‌ها خبر داد و اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان نیازمند داشتن ناوگان حمل ونقل ایمن و فعال است که در این راستا تمام تلاش خود را بکار گرفته‌ایم.

وی اضافه کرد: الکترونیکی کردن توزیع نفت سفید و نفتگاز بخش کشاورزی، زمینه ارائه خدمات مطلوب به مردم را فراهم کرده و مصارف گرمایشی نقاط مختلف استان از جمله شهرهای مرزی به خوبی تامین می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان  به اعمال نظارت‌ها و کنترل‌های شبانه‌روزی، ارتباط مستقیم با مردم، تامین و توزیع مطلوب سوخت اشاره کرد و افزود: هدف ما استمرار و رونق بخشیدن به چرخه فعالیت صنایع، کشاورزی و حمل و نقل است.

در استان کردستان ۶۷ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ باب جایگاه CNG در بخش عرضه سوخت مورد نیاز به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

۷۳۵۵ / ۳۰۳۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.