سرهنگ فرامرز شاکری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این میزان کشفیات  که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶۶ درصد رشد دارد اظهار داشت: در عملیات‌های کشف این مواد یک هزار و ۷۳۰ نفر توزیع کننده و حمل کننده مواد مخدر در استان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با مواد مخدر کردستان گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده سطح شهر سنندج یکی از  مصوبات اخیر  کمیته مقابله و مبارزه با مواد مخدر است که  از شامگاه گذشته اجرای آن آغاز شد.

شاکری افزود: در راستای اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده با محوریت معتادان متجاهر با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ۱۱ نفر در سنندج دستگیر و تحویل کمپ ترک اعتیاد داده شدند.

نگهداری از معتادان متجاهر تا ۲ سال در مرکز ماده ۱۶ ترک اعتیاد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان نیز در این ارتباط اظهار داشت:  ۲، سه روز آینده هم اقدام به پاکسازی محوطه‌های مراکز آموزشی و مناطق حاشیه‌ای می‌شود.

رحمان حریری با اشاره به اینکه این طرح به طور مستمر از این به بعد اجرا می‌شود، اضافه کرد: معتادان متجاهر دستگیر شده تحویل کمپ تبصره ۲ ماده ۱۶ شدند که امکان نگهداری آنها تا سه ماه و نهایت با حکم قضایی تا ۶ ماه وجود دارد.

وی یادآور شد: اگر مرکز ماده ۱۶ ترک اعتیاد در مرکز استان ایجاد شود می‌توانیم تا ۲ سال معتادان متجاهر را در این مرکز نگهداری کنیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان گفت: در این مرکز می‌توان آموزش و مهارت‌های فنی هم به این معتادان ارائه کرد تا بعد از ترخیص و پاک شدن بتوانند شغلی و درآمدی برای خود کسب کنند.

۹۹۳۶ / ۳۰۳۴ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.