شهردار سقز در آیین افتتاح این سالن اظهار داشت: با همت و تلاش مضاعف مسئولان استانی و شهرستانی، سالن چندمنظوره ستاد مدیریت بحران شهدای شهرداری این شهر واقع در محله بهارستان به بهره‌برداری رسید. 

چیا صالحی‌بابامیری افزود: هدف از ساخت سالن چند منظوره ستاد بحران بهره‌برداری از آن در شرایط بحرانی و استفاده ورزشی و عمومی در شرایط عادی است که ۹۰ درصد اعتبارات آن از بودجه داخلی شهرداری تامین و بعد از ۱۵ سال آماده افتتاح شد.

وی اضافه کرد: این سالن با حدود ۲۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شده است که طی یک سال گذشته حدود ۱۲ میلیارد ریال از بودجه شهرداری برای تکمیل آن تخصیص یافت.

بابامیری در خصوص اجرای برخی طرح‌های عمرانی این شهر نیز گفت: بهره‌برداری از خیابان‌های ۲۴ متری مکریان و مولانا نقش مهمی در کاهش ترافیک و تسهیل در تردد خواهد داشت که برای کاهش هزینه‌ها و با همت کارکنان خدوم شهرداری به صورت امانی انجام شد.

وی یادآور شد: کلنگ زنی پارک و احداث مدرسه در محله تازه آباد از محل اعتبارات ستاد توانمندسازی برای عمران و آبادانی شهر و محلات حاشیه‌ای نیز انجام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر سقز نیز در این آیین اظهار داشت: سقز شهر فرهنگ، تمدن و اخلاق است و شهروندان آن لایق خدمت‌رسانی شایسته هستند که امیدواریم در آینده بتوانیم طرحهای بسیار خوبی را برای این شهر اجرا کنیم.

رضا اسعدی اضافه کرد: امید است افتتاح چنین طرح و پروژه‌هایی بستری برای انجام خدمات بیشتر باشد و بتوان محلات حاشیه‌ای را به سطح محلات برخوردار رساند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

۷۳۴۵ / ۳۰۳۴ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.