امیر جمشیدنژاد روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بهبود وضعیت معیشتی و افزایش خدمات وح از رانندگان حوزه حمل ونقل عمومی یکی از مهم ترین اهداف این سازمان است.

وی افزود: در این راستا اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور با همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران و فروشگاه زنجیره ای افق کورش باعقد تفاهم نامه ای مقدمات صدور کارت خرید کالا برای رانندگان فعال حوزه حمل ونقل عمومی را فراهم کردند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: کارت  خرید کالا هر ساله با اعتباری معادل ۲۴ میلیون ریال درسه نوبت (هرچهار ماه یک بار) با کارمزد ۱.۴درصد برای خرید از فروشگاه‌های زنجیره ای کوروش به کارت خرید متقاضیان واریز می‌شود.

وی افزود: رانندگان فعال درحوزه حمل ون عمومی شهری در مرحله نخست پس از انجام ثبت نام مبلغ هشت میلیون ریال در کارت خرید از فروشگاه های زنجیره ای کوروش شارژ می‌شود و رانندگان می‌توانند پس از دریافت اعتبار نسبت به خرید اقدام کنند.

جمشید نژاد اظهار داشت: اعتبار تخصیص داده شده درچهار قسط (ماهیانه مبلغ ۲ میلیون ریال) باز پرداخت شده و پس از اتمام آخرین قسط مجددا هشت میلیون ریال تا سه مرحله در سال شارژ خواهد شد.

وی اضافه کرد: رانندگان فعال حوزه حمل و نقل درون شهری شامل اتوبوس، تاکسی، مینی بوس، وانت، آژانس و خودروهای سنگین درون شهری می توانند با مراجعه به سامانه جامع اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور به آدرس www.irtusan.ir  مراجعه و ضمن تکمیل فرآیند ثبت نام درخواست خود را نسبت به صدور کارت اعلام کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج با اشاره به اینکه استفاده از این طرح برای تمام فعالان حوزه حمل و نقل امکان پذیر است؛ گفت: برای تکمیل پرونده بانکی جهت دریافت تسهیلات همراه داشتن اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی و ارائه یک برگ چک یا سفته به عنوان ضمانت الزامی است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج تاکید کرد: پرداخت اولین قسط یک ماه پس از دریافت کارت شروع شده و در صورت عدم پرداخت اقساط از لیست دریافت تسهیلات بعد حذف خواهند شد و تا زمان تسویه بدهی نمی‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

بیش از ۶ هزار نفر رانندگان اتوبوس، تاکسی، مینی بوس، وانت، آژانس و خودروهای سنگین درون شهری مشمول این طرح می‌شوند که از این تعداد بیش از سه هزار نفر راننده تاکسی و بیش از یکصد نفر نیز راننده اتوبوس هستند.

۷۳۴۸ / ۳۰۳۴ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.