عصر جمعه مسابقه دوستانه فوتبال پیشکسوتان تیم استقلال تهران با پیشکسوتان قندیل سقز در ورزشگاه تختی سقز برگزار شد که در پایان بازی استقلال تهران توانست با نتیجه پرگل چهار بر یک حریف خود را شکست دهد.

مسابقه قوتبال پیشکسوتان استقلال تهران با قندیل سقز به صورت یک بازی دوستانه و خیریه و به منطور کمک به کودکان بی بضاعت برای تهیه و خرید لوازم تحریر و وسایل مدرسه برگزار شد.

مسابقه دوستانه این ۲ تیم با حضور چهرهای مشهور پیشکسوت اسقلال بخصوص بازیکنانی همچون شاهرخ بیانی، مهدی فنونی‌زاده، هاشمی زاده و محمد نوازی برگزار شد و تماشگران و هواداران زیادی را به ورزشگاه تختی کشاند و مورد استقبال آنان واقع شد.

طبق آمار گیشه های بلیط فروشی حدود ۲ هزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر شدند و با شور و هیاهوی خاص خود مسابقه را پرهیجان و جذاب‌تر کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان سقز در حاشیه این مسابقه اظهار داشت: حضور چهره‌های شاخص فوتبال ایران همچون بازیکنان پیشکسوت باشگاه اسقلال تهران در سقز می‌تواند اتفاقی موثر در راستای پیشرفت فوتبال سقز باشد.

فرزاد خاکی با بیان اینکه ورزش فوتبال در میان جوانان جایگاه ویژه ای دارد و پرمخاطب و پرطرفدار است، افزود: حضور تقریبا ۲ هزار تماشاگر در این مسابقه باعث شد تا بعد از چندین سال تماشاگران سقزی با ورزشگاه ها آشتی کنند.

وی از حضور تیم‌های فوتبال باشگاه پرسپولیس و احتمالا تیم فوتبال هنرمندان کشور در سقز خبر داد و گفت: در چند ماه آینده با همکاری هیات فوتبال سقز امیدواریم تیم‌های بزرگ کشور را به سقز بیاوریم تا شور و نشاط ویژه‌ای به طرفداران فوتبال بدهیم.

شیرکو حجازی که با تازگی هدایت هیات فوتبال سقز را برعهده گرفته است در پایان این بازی گفت: حضور بزرگان فوتبال کشور بویژه تیم فوتبال استقلال تهران در شهر سقز افتخار بزرگی برای مردم و هیات فوتبال این شهر است و امیدواریم با تشکیل هیات جدید شاهد پیشرفت این ورزش در شهرستان باشیم.

در پایان مسابقه فوتبال پیشکسوتان استقلال تهران با پیشکسوتان قندیل سقز، از پیشکسوتان و بزرگان فوتبال سقز تقدیر شد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

۷۳۴۵ / ۳۰۳۴ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.