نماینده ولی فقیه در کردستان، روز دوشنبه در تجمع بزرگ تاسوعاییان درسریش‌آباد اظهار داشت: در این حرکت تمامی ظالمان به زباله‌دان تاریخ خواهند پیوست.

آیت‌الله سید محمد حسینی شاهرودی به پیوند نام احساس و عشق با نام امام حسین( ع) و شهدای دشت کربلا اشاره کرد و افزود: غیر ممکن است دوستدار امام حسین (ع) این نام های مقدس را به زبان بیاورد و دلش نلرزد و عشقش به جریان کربلا عمیق‌تر نشود.

وی با بیان اینکه در جریان کربلا بسیاری می خواستند با عقل و علم مسئله را حل کنند افزود: اگرچه نهایت عقل، درک و شعور در این حادثه به چشم می‌خورد اما یک رابطه زیبای عاشقانه بین عاشق و معشوق یعنی امام حسین (ع) و خداوند به چشم می‌خورد.

وی با تاکید براینکه امام حسین (ع)  عهدی با خداوند بست و از همه هستی خود گذشت افزود: انسان هایی که با ایمان، بااخلاص، با خدا و متدین باشند خدا را با تمام وجود قبول دارند. 

نماینده ولی فقیه در استان تأکید کرد: کربلا سرشار از صحنه‌های زیبا و عاشقانه‌ تنها برای خداوند بود و کسانی که در این مسیر قدم می‌گذارند در سایه عشق و شور حسینی چیزی جز زیبایی نمی بینند.

نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: این شور همه ساله شعله‌ورتر از قبل برگزار می‌شود و دشمنان خدا و قرآن و دین خدا را ناامید می‌کند.

وی تاکید کرد: این عشق حسینی است که حکومت عدل اسلامی را در سراسر جهان برپا می کند و روزگاری طرفداران فتنه را در سال ۸۸ و زمانی طرفداران سفیانی را در جنگ با داعش نابود و می‌سازد.

آیت‌الله حسینی شاهرودی تاکید کرد: موج عاشورا چنان گسترده شده است که به زودی استکبار را هم نابود خواهد کرد.

۹۹۳۷ / ۳۰۳۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.