رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مریوان شامگاه شنبه اظهار داشت: در این دوره از مسابقات که در ۲ رده سنی کمتر و بیشتر از ۲۰ سال برگزار شد، در پایان نفرات و تیم های برتر جهت حضور در اردوی تیم ملی انتخاب شدند.

منوچهر نصری یادآور شد: در رده سنی زیر ۲۰ سال آرین قلعه نوعی از قزوین مقام اول، احسان سلمانی از آذربایجان شرقی مقام دوم، علی کرد نالیج از مازندران و رامان غفاری از گیلان به طور مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.

وی اضافه کرد: در رده سنی بالای ۲۰ سال نیز سید حسن بابایی از قزوین اول شد، رامتین کاظمی رودسری از گیلان به مقام دوم رسید و عباس جهانگیری از آذربایجان شرقی نیز مقام سوم را بدست آورد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مریوان افزود: در نتایج تیمی رده زیر ۲۰ سال نیز تیم آذربایجان شرقی اول شد، مازندران دوم و تیم قزوین نیز مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

نصری اضافه کرد: در رده سنی بالای ۲۰ سال نیز تیم گیلان مقام اول را از آن خود کرد، قزوین دوم شد و مقام سوم نیز به تیم آذربایجان شرقی رسید.

وی گفت: از نکات مورد توجه در این مسابقات حضور یک ورزشکار جانباز و یک ورزشکار سندرم داون در مسابقات شنای آب‌های آزاد بود که توانستند مسیر مسابقه را با موفقیت شنا کرده و تعجب و تحسین حاضرین را بر انگیختند.

شهرستان مرزی مریوان با ۱۵۳ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۲۰ کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

۷۳۵۴/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.