رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیجار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این همایش با حضور استان‌های کردستان، ایلام، کرمانشاه، زنجان، همدان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و قزوین برگزار می‌شود.

عباس محمدمرادیان با اشاره به اینکه فراخوان این همایش به استان‌های غرب کشور اعلام شده است، افزود: آثار به ۲ زبان فارسی و کُردی مورد پذیرش قرار می‌گیرد و هر نفر می تواند حداقل سه اثر و حداکثر ۶ اثر در هر بخش است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیجار با بیان اینکه محدودیت شرط سنی و قالب شعری برای شرکت در این همایش وجود ندارد،گفت: آثار ارسالی که در محور شعر مهدویت و انتظار فرج باشد، مورد پذیرش قرار می‌گیرد.

محمدمرادیان یادآور شد: آثار ارسالی که در همایش و جشنواره‌های دیگری شرکت و قرائت شده باشد، تایید نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه انتخاب و داوری آثار در بخش‌های فارسی و کُردی توسط داوران کشوری انجام می‌شود، اظهار داشت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این همایش ۳۰ مهر امسال است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیجار زمان برگزاری این دوره از همایش را ۲۰ آبان اعلام کرد و گفت: در راستای ترویج فرهنگ مهدویت و ارتقای کیفی همایش، کارگاه یک روزه با حضور اساتید ممتاز کشوری برگزار می‌شود.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیجار با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان هشتمین همایش منطقه ای شعر انتظار را در آبان سال جاری در بیجار برگزار می‌کند.

۹۹۳۶ / ۳۰۳۴ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.