آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی روز چهارشنبه در آیین امینانه نیات واقفان بانه با اشاره به اهمیت جایگاه وقف اظهار داشت: وقف در کردستان جایگاه خاصی دارد و نیت واقفان بر امور خیریه است که با در جامعه بیشتر نمود پیدا کند.

وی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی افزود: دشمنان خارجی با تحریم های اقتصادی می‌خواهند کشور را تحت فشار قرار دهند و مزدوران نیز در داخل با تبلیغات منفی به دنبال تضعیف نظام هستند.

آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی اضافه کرد: باید به خودمان ببالیم رهبری مقتدر داریم چراکه راهنمایی های ایشان باعث شکست دشمنان شده و اقتدار نظام اسلامی روز به روز در جهان بیشتر میشود.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم گفت: اهمیت این ماه و مقام و منزلت امام حسین (ع) آنقدر زیاد است که در احادیث  و روایات سفارش بسیاری درباره آن شده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان  اظهار داشت: حرکت های ظلم ستیزی به تاسی از فرهگ عاشورا در دنیا شکل گرفته و در حال ترقی بوده و بسیاری از این حرکت ها به وسیله غیر مسلمانان در کشورهای غیر مسلمان استمرار پیدا کرده است.

وی  گفت: باید شعائر دینی و از جمله فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نمود پیدا کند و اهداف امام حسین در جامعه تبیین شود.

آیت الله حسینی شاهرودی افزود: باید مبلغان به موضوع امر به معروف و نهی از منکر در منابر توجه ویژه‌ای داشته باشند چراکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه دینی، قانونی و شرعی ماست.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸هزار نفر جمعیت دز ۲۷۰ کیلوکتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
۷۴۶۹ / ۳۰۳۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.