مدیر مخابرات منطقه کردستان روز سه شنبه در بازدید سرزده از قسمت‌های مختلف مخابرات سنندج اظهار داشت: ماهانه به طور میانگین حدود ۶۰۰ هزار تماس با سامانه ۱۱۸ مخابرات استان گرفته می‌شود.

آزاد حکمت میانگین آمار تماس‌های مشترکان با سامانه ۱۱۸ در سال را پنج تا هفت میلیون مورد اعلام کرد و افزود: به دلیل کافی بودن تعداد پرسنل، زمان انتظار پاسخگویی به مشتریان بسیار کم است.

وی با اشاره به اینکه سامانه ۱۱۸ در استان متمرکز بوده و مشتریان داخل استان بدون شماره گیری کد استان می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با این واحد ارتباط برقرار کنند، اضافه کرد: پرسنل این بخش از مخابرات در چهار شیفت کاری آماده پاسخگویی به تماس مشتریان هستند. 

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: یکی از برنامه‌های اثر بخش در رضایت مندی مردم، واحد ۱۱۸ است که با پاسخگویی به موقع، رعایت ادب و نزاکت، راهنمایی تماس گیرندگان و به‌روز بودن اطلاعات، تلاش شده در تحقق این مهم کوتاهی صورت نگیرد. 

حکمت در بازدید از سامانه ۲۰۲۰ نیز ضمن تماس تلفنی با چند مورد از کاربران و کسب اطمینان از رضایت آنان از پاسخگویی مناسب پرسنل این سامانه اظهار داشت: روزانه یک هزار و ۱۰۰ تماس با این سامانه در مورد خدمات و مشکلات مربوط به اینترنت ثبت می‌شود.

وی افزود: به طور میانگین ماهانه ۲۵ تا ۳۰ هزار مورد تماس با سامانه ۲۰۲۰ مخابرات کردستان ثبت و برای کنترل و نظارت بر عملکرد پرسنل، صدای مشتریان نیز ضبط می‌شود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اضافه کرد: مشتریان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات پرداخت صورتحساب تلفن ثابت به سامانه ۲۰۰۰ تماس گرفته یا به کد دستوری #۲۰۲۰* مراجعه کنند.

حکمت در ادامه به اجرای فیبرنوری در استان اشاره کرد و اظهار داشت: مخابرات کردستان در زمینه نصب و واگذاری شبکه فیبر نوری جزو استان‌های برتر کشور محسوب می‌شود و در حال حاضر یک هزار و ۵۳۰ مشترک در استان از مزایا و خدمات آن بهره می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه مسکن مهر دگایران سنندج، تازه آباد سقز، قای برده و بنی رزان بانه از جمله نقاطی هستند که از سرویس فیبر نوری بهره‌مند شدند، گفت: روستای آساوله سنندج، شهرک گلستان و بوستان بانه، فاز ۳ مسکن مهر سنندج نیز جزو نقاطی هستند که تجهیزات و امکانات FTTH در آن نصب شده و به زودی راه اندازی می‌شود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: ظرفیت سازی برای حدود ۴۲ هزار مشترک در استان انجام شده است و آمادگی برای واگذاری این سرویس به متقاضیان جدید وجود دارد.

استان کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، دارای ۱۰ شهرستان، ۳۰ شهر، ۳۱بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۶ روستای دارای سکنه است. 
در حال حاضر یک هزار و ۶۰۱ روستای کردستان از خدمات ارتباطی مخابرات بهره‌مند هستند و یک هزار و ۹۲۸ شماره تلفن ثابت منصوبه در استان وجود دارد که ۴۸۸ هزار و  ۷۷۹ خط آن با ضریب نفوذ  ۲۹، ۸ درصد مشغول بکار است.

۷۳۵۵ / ۳۰۳۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.