فاروق محمودی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاوه بر این تعداد دانش آموز نیازمند، ۳۵۰ دانشجو نیز شناسایی و تحت پوشش خدمات حمایتی و کمک هزینه تحصیلی این نهاد هستند.

وی با بیان اینکه وظیفه شناسایی نیازمندان بر عهده کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی است، افزود: شهروندان به هیچ عنوان به متکدیان کمک نکنند و کمک و خیرات خود را در صندوق‌های صدقه به کمیته امداد تحویل دهند تا افراد محروم  و نیازمند واقعی بیشتری از این کمک‌ها استفاده کنند.

محمودی اضافه کرد: با توجە به توافق با آموزش و پرورش شهرهای سقز و صاحب،  جدا از کمک‌های مصوب برای دانش آموزان شهری یک میلیون و ۱۰۰ هزار ریال و روستایی یک میلیون و ۳۰۰ هزار ریال از محل جمع آوری کمک های خیرین در مناسبت هایی همچون جشن عاطفەها، نیکوکاری و سایر مناسبت ها مساعدت می‌شود.

وی بە ۴۰۰ میلیون ریال کمک های نقدی و کالایی از طرف خیرین سقزی در جهت کمک به افراد تحت پوشش کمیته امداد اشاره کرد و گفت: از این کمک ها برای تامین هزینە تحصیلی،  تهیە لوازم التحریر و کمک هزینە اسکان دانش آموزانی کە در خوابگاها ساکن هستند، استفاده می‌کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سقز با بیان اینکه جشن عاطفەهای امسال از ۷ شهریور آغاز شدە و تا ۱۰ مهر ماه نیز ادامە خواهد داشت، یادآور شد: شعار امسال با رنگ مهر رویایی بسازیم،  در  هر مدرسە سطح شهرهای سقز و صاحب و روستاهای تابعه یک پایگاه برای برپایی و جمع آوری کمک های مردمی پیش بینی شده است.

معاون سیاسی فرماندار سقز نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اقدامات کمیته امداد امام (ره) در راستای محرومیت زدایی و اشتغال زایی مددجویان قابل تقدیر است.

اسماعیل رستم پور خواستار همکاری ادارات و مشارکت مردم در مراسم جشن عاطفه ها شد تا کمک های قابل توجه برای نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد جمع آوری شود.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

۷۳۴۵/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.