این مراسم در دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان برگزار شد و طی آن حجت الاسلام محمد سادات با حکم رئیس شورا ی هماهنگی  تبلیغات اسلامی کشور به عنوان سرپرست این شورا در کردستان معرفی و از خدمات محمدقاسم سیاوشی در این مسئولیت تقدیر شد.

نماینده ولی فقیه در کردستان در این جلسه نقش شورای هماهنگی در تبیین و انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل جوان جامعه را موثر دانست و گفت: این شورا در زمینه حضور مردم در عرصه‌های مختلف بسیار تأثیرگذار است.

آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات در تمام این سال‌ها با توجه به رسالت مهمی که دارد اقدامات خوبی انجام داده و در ساماندهی مناسبت‌های ملی و مذهبی و حضور مردم در این مناسبت‌ها به خوبی ورود داشته است.

وی با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) گفت: اساس کار محرم و عاشورا  کار فرهنگی است و بر همین اساس هفته اول آن با عنوان امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده تا خوبی‌ها گسترش و بدی‌ها از بین برود.

نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: آغاز انقلاب اسلامی ایران نیز با محرم بود و هر چه زمان می‌گذرد جوشش بیشتری پیدا کرده و  این تفکر تمام دنیا را در برمی‌گیرد.

وی افزود: حرکتی که در انقلاب اسلامی ایران و برگرفته از نهضت عاشورا آغاز شد به جهان صادر شده و بسیاری از انقلاب‌های مهم در دنیا از انقلاب ایران تأسی گرفته‌اند و باید همه ما برای حفظ و بقای آن تلاش کنیم.

سرپرست سابق شورای هماهنگی تبلیغات کردستان نیز در  این جلسه گفت: شورای هماهنگی با توجه به جایگاه حقوقی که دارد، رسالتش را در برنامه‌ریزی برای برنامه‌های ملی و مذهبی همواره نشان داده است.

محمد قاسم سیاوشی افزود: ما در برنامه‌های برگزار شده ملی ‌و مذهبی شاهد افزایش چشمگیر جمعیت بوده‌ایم و  در زمان‌های مختلف ملموس به خیابان‌ها آمدند  از حقانیت نظام دفاع کرده‌اند.

وی یادآور شد: در جشن چهل سالگی انقلاب حدود ۱۵ درصد جمعیت حاضر در راهپیمایی در استان افزایش یافت و چهار هزار و ۵۰۰ برنامه نیز برگزار شد.

۷۳۴۸/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.