برهان صلواتی روز شنبه در مراسم تجلیل مقام آوران چهاردهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر کردستان اظهار داشت: این استان از مجموعه وزارت تعاون در راستای توسعه انتظار دارد که شرایط سرمایه گذاری را فراهم و سهم استان از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی را افزایش دهد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در حوزه اشتغال پایدار روستایی به سه هزارو ۲۵۰ طرح تسهیلات پرداخت شده است افزود: برای این تعداد طرح که موجب اشتغالزایی برای پنج هزارو ۹۳۰ نفر شده ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

صلواتی با بیان اینکه این استان ظرفیت پرداخت سه هزار میلیارد ریال تسهیلات دیگر را دارد یادآورشد: انتظار می رود وزارت تعاون در این حوزه به استان کردستان توجه ویژه داشته باشد.

وی با بیان اینکه در هفته تعاون ۶ تعاونی جدید در این استان به بهره برداری می رسد افزود: برای تشکیل این ۶ تعاونی ۸۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده و برای ۶۳ نفر به صورت مستقیم و ۷۰ نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان اضافه کرد: برای توسعه این استان در دولت تدبیر امید تعاونی مدیریت تشکیل شده که از جمله ثمرات آن میتوان به جذب صد درصدی سهم تسهیلات اختصاص یافته به استان در ۲ سال گذشته اشاره کرد.

صلواتی اظهار داشت: توسعه کردستان با مشارکت مردم و تسهیلگری دولت امکان پذیر است که باید در این راستا تلاش جدی صورت گیرد.

تکمیل می شود

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.