کامیل کریمیان روز سه شنبه در حاشیه کلنگ زنی و بهره برداری از طرح‌های گازرسانی در روستاهای سقز اظهار داشت: سال ۱۴۰۰ پایان گازرسانی به روستاهاست و تمام آبادی‌ها از نعمت گاز برخوردار می شوند.

وی با بیان اینکه تلاش شرکت گاز برای تسریع در گازرسانی به روستاها قابل تقدیر است، افزود: توسعه یعنی آبادانی و پیشرفت چهار بخش شهرستان و دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را در راستای خدمت به روستاییان انجام خواهد داد.

کریمیان با اشار به اینکه به توسعه همزمان و متوازن اعتقاد دارم گفت: تدوین برنامه پنج ساله توسعه روستایی توسط دهیاران گام مهمی برای روند مناسب پیشرفت و آبادانی آبادی ها خواهد بود.

فرماندار سقز یادآور شد: این هفته، فرصت مغتنمی برای انعکاس عملکرد دولت و ایجاد فضای امید در کشور برای امیدواری مردم به تلاش دولت به عنوان بخشی از نظام جمهوری اسلامی برای ایجاد رفاه بیشتر و عبور از تنگناهای معیشتی و رونق و توسعه اقتصادی در کشور است.

رئیس شرکت گاز سقز نیز در مراسم گفت: در هفته دولت امسال۱۴۲ میلیارد ریال پروژه گازرسانی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

کمال رضایی اضافه کرد: کلنگ زنی گازرسانی برای ۱۰ روستا انجام شده است و تا پایان سال نیز ۶ روستا و ۱۹ واحد صنعتی نیز از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

وی در بخشی از سخنان دیگر یادآور شد: امروز مشعل گاز در روستای قره گل و دوڵه سیر با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال روشن شد و مردم این روستاها از نعمت گاز برخوردار شدند.

رضایی افزود: گازرسانی به ۵۹ روستا( بخش امام ۱۷ روستا، سرشیو ۲۴ روستا، مرکزی ۱۲ روستا و زیویه ۶ روستا) از برنامه های دیگر بوده که از این تعداد تاکنون در ۶ روستا مشعل گاز روشن شده است.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

۷۳۴۵ / ۳۰۳۴ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.