افتتاح یک هزار و پانصدمین مسکن مقاوم سازی شده محرومین در روستای احمدآباد توسط بنیاد مسکن و افتتاح طرح های آبخیزداری از مهمترین طرح های افتتاح شده در دومین روز هفته دولت شهرستان سروآباد است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سروآباد در حاشیه افتتاح واحد مسکونی مقاوم سازی شده روستای احمدآباد اظهار داشت: برای تکمیل و اجرای این پروژه در مجموع ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات بنیاد مسکن پرداخت شده است.

محمد راست کردار افزود: بنیاد مسکن در ۱۰ سال گذشته ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان مسکن در شهرستان سروآباد پرداخت کرده که سهم هر متقاضی نیز ۳۰۰ میلیون ریال بوده که در مجموع ۵۰۰ میلیارد ریال صرف ساخت و ساز و مقاوم سازی مسکن شده است.

اجرای طرح آبخیزداری

مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری سروآباد نیز در مراسم افتتاح طرح های آبخیزداری گفت: در گرامیداشت هفته دولت چهار سد گابیونی، سنگی و ملاتی در روستای انجمنه با اعتبار سه میلیارد ریال افتتاح شد.

سید آزاد محبت افزود: در سروآباد و روستای دزلی نیز چند طرح آبخیزداری با اعتباری بیش از ۶ میلیارد ریال افتتاح شد که اعتبار این طرح ها از محل استانی و ملی تامین و هزینه شده است.

در گرامیداشت هفته دولت تعداد ۳۶ طرح و پروژه در شهرستان سروآباد با اعتباری بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال در بخش های عمرانی، راه، آبرسانی، ورزشی، ‌گاز رسانی، خدماتی، برق رسانی و کشاورزی با هدف خدمت رسانی و محرومیت زدایی افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

۷۳۵۴/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.