این دوره از رقابت ها با حضور ۴۰۰ ورزشکار در قالب ۲۷ تیم استان های مختلف کشور در رده های سنی ۱۳ تا ۱۶ سال از امروز به مدت چهار روز در سالن آزادی سنندج در حال برگزاری است.
مجتبی جوهری رییس فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای، حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، ابراهیم زارعی فرماندار سنندج و بهرام نصراللهی زاده رئیس هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای استان در آیین افتتاحیه این المپیاد ورزشی حضور داشتند.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در این آیین اظهار داشت: ایران دارای استعدادهای بسیار خوبی در زمینه ورزش های پهلوانی و زورخانه ای دارد و کردستان نیز از پتانسیل های فراوانی در این رشته ورزشی برخوردار است.
حامد جولایی با بیان اینکه رشته های زورخانه ای رشته فرهنگی و اصیل ایرانی است، اضافه کرد: امیدواریم شاهد موفقیت های ورزشکاران ایرانی از جمله قشر نوجوان کشور در رقابت های بین المللی و افتخار آفرینی آنان در این عرصه باشیم.
در پایان این مراسم از ۳۷ مربی، داور و ورزشکار فعال عرصه ورزش های پهلوانی و زورخانه ای کشور تجلیل و از تمبر و کتاب استعدادیابی تیمی زورخانه ای اثر علی رضا غلامی رونمایی شد.
بیش از ۶۰ هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده کردستانی در رشته های مختلف ورزشی و در بخش مردان و بانوان فعالیت دارند.
۷۳۵۵/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.