فرماندار کامیاران روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۶ مورد از این طرح ها به صورت امانی توسط شهرداری و ۴۰ مورد نیز توسط دستگاه های اجرایی شهرستان انجام شده که برای اجرای آنها حدود ۱۵۸ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.

مسعود الماسی با بیان اینکه اعتبار این طرح ها از منابع ملی و استانی تامین شده است افزود: دستگاه‌های اجرا کننده این طرح‌ها شامل راه و شهرسازی، هواشناسی، منابع طبیعی و آبخیزداری، شرکت گاز، بنیاد مسکن، آب و فاضلاب روستایی و دهیاری روستاهای شهرستان است.

وی گفت: در این طرح‌ها دهیاری‌های شهرستان بیشترین سهم را از نظر تعداد دارند که شامل سنگ فرش معابر، دیوار حایل، زیرسازی معابر روستایی، اجرای شبکه فاضلاب و آب شرب، جدولگذاری معابر در روستاهای شاهینی، ماراب، چغابراله، الک، کوره دره سفلی،شیروانه، وندرنی سفلی، باخله، خامسان، فرج آباد،  قورق و فارس آباد است.

وی اضافه کرد: شرکت گاز نیز از نظر تعداد دومین دستگاه اجرایی در این شهرستان است که طرح‌های آن شامل گازرسانی به روستاهای پشته، گاوشان، یمینان سفلی و علیا، طاینه و یوسف آباد و اتصال طرح‌های تولیدی مرغداری روژان، قوروق، طا، موچش و سیاناو ه شبکه گاز است.

الماسی افزود: راه و شهرسازی نیز از نظر تعداد سومین دستگاه اجرایی است بوده که طرح های آن شامل آسفالت راه روستایی الک کهنه، دره‌ویان علیا، کوره دره سفلی، کره‌گل ، کوره‎دره علیا است.

وی گفت: دیگر طرح های این شهرستان که در این هفته به بهره برداری می رسد شامل، احدث پنج سد رسوب گیر ، ۲ مورد عملیات بیومکانیکی و بانکت بندی، آسفالت معابر روستای خامسان ، آبرسانی به مجتمع نشورهای، ایستگاه خودکار هواشناسی خامسان است.

وی اظهار داشت: طرح های شهرداری نیز شامل جدول گذاری، زیرسازی ، لکه گیری و روکش خیابان شهید فهمیده، احداث پارک تپه پیرمحمد، جدولگذاری کانال آبرو، کف فرش پیاده رو بلوار امام خمینی(ره) ، زیرسازی آسفالت ناحیه منفصل شهری توبره ریز است.

به مناسبت انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، از دوم تا هشتم شهریور به هفته دولت نامگذاری شده است.

۷۳۴۹ / ۳۰۳۴ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.