ماموستا علی سبحانی در خطبه های نماز جمعه این هفته سروآباد با اشاره به دغدغه فرماندار این شهرستان نسبت به عدم انعکاس خدمات دولت در فضای مجازی گفت: خدماتی که توسط دولت برای مردم انجام می شود باید به درستی و با صداقت منعکس شود.
وی با تبریک فرا رسیدن هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت بهترین فرصت برای بیان عملکرد و خدمات انجام شده نظام و دولت در جامعه است تا همه مردم از این خدمات و اقدامات با خبر باشند.
امام جمعه موقت سروآباد یادآور شد: امروز یکی از دغدغه های مسئولان نظام و دولت خدمتگزاری بیشتر به مردم است و مردم نیز باید قدردان خدمات و اقدامات انجام شده باشند و از ایجاد تفرقه و اختلاف که به نفع دشمنان نظام است، دوری کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: این دنیا مزرعه آخرت است و کسانی که عمل صالح و کردار نیک انجام می دهند از مرگ ترس و هراسی ندارند و مرگ برای آنها شیرین خواهد بود.
ماموستا سبحانی افزود: کسانی که عمل و کردار صالح انجام نداده و در راه ظلمت و تاریکی قدم گذاشته اند همواره از مرگ در هراس هستند و در همان لحظه ای که آنها را در قبر می گذارند، جهنم به آنها نشان داده می شود.

کامیار میرزایی فرماندار سروآباد

فرماندار سروآباد نیز در سخنانی با تبریک فرا رسیدن هفته دولت به تشریح برنامه های این هفته در شهرستان پرداخت و گفت: در گرامیداشت هفته دولت تعداد ۳۶ طرح و پروژه در سطح شهرستان با هدف خدمت رسانی و محرومیت زدایی افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.
کامیار میرزایی افزود: بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال پروژه در سطح شهر و روستاهای شهرستان سروآباد در بخش های عمران، راه، آبرسانی، ورزشی، ‌ گاز رسانی، خدماتی، برق رسانی و کشاورزی افتتاح می شود.
وی یادآور شد: ۶۰ میلیارد ریال طرح و پروژه در سطح ۲ شهر سروآباد و هورامان و بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال نیز در سطح ۷۳ روستای تابعه شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.
میرزایی تاکید کرد: با توجه به کمبود اعتبارات در سطح استان و شهرستان، دولت تمام عزم خود را برای رفع محرومیت و توسعه و پیشرفت شهرستان مرزی سروآباد جزم کرده و اجرای پروژه ها و طرح های عمرانی و محرومیت زدایی همچنان ادامه دارد.
وی با انتقاد از عدم انعکاس خدمات دولت در جامعه گفت: خدمات و اقداماتی که دولت در راستای محرومیت زدایی و توسعه استان کردستان و شهرستان سروآباد انجام می دهد آنچنان که باید و شاید در فضای جامعه منعکس نمی شود ولی برخی خبرهای غیر واقعی بسرعت در جامعه منتشر می شود.
میرزایی اظهار داشت:‌ بیان کردن این موارد که خلاف واقعیت است، موجب پیشرفت و توسعه استان کردستان و شهرستان سروآباد نیست بلکه باعث پسرفت می شود و این همان چیزی است که به نفع دشمنان نظام و ملت است.

۷۳۵۴/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.