معان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان روز دوشنبه در مراسم اختتامیه اولین نمایشگاه مشارکتهای اجتماعی و تجلیل از فعالان مدنی و مدیران حامی توسعه در مجتمع فرهنگی فجر سنندج اظهار داشت: فرهنگ مشارکت و تلاش باهم برای توسعه، فرهنگی شایسته است که باید فراگیر شود.

حسین خوش اقبال به خدمات ارزشمندی که در حوزه اجتماعی و فرهنگی استان اتفاق افتاده اشاره کرد و افزود: مدیران به نقش مردم در پیشبرد امور اعتقاد دارند.

وی با بیان اینکه انقلاب ما با تدبیر امام راحل و همراهی و مشارکت مردد شکل گرفت و تداوم دارد، گفت: در سایه همین مشارکت بود که جنگ تحمیلی و بحران های بعد از آن را با موفقیت پشت سر گذاشتیم.

خوش اقبال به دیدگاه مثبت نظام و مسئولین نسبت به نقش مشارکت و همراهی مردم به عنوان اولویت اشاره و اظهار داشت: مردم صاحب اصلی انقلاب هستند و اگر مشارکت مردمی نباشد، هیچ دولتی در کارهای خود موفق نخواهد بود.

معان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با تاکید بر لزوم واگذری بخشی از امور به مردم یادآور شد: استانداری کردستان و معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی با تمام توان برای توسعه مشارکت مردمی و تقویت ارتباط و تعامل آمادگی دارند تا استان را به سمت و سویی ببرند که آیندگان از این مشارکت به نیکی یاد کنند.

وی زمان را بهترین قاضی برای سنجش عملکرد مدیران برشمرد و تاکید کرد: باید قدرشناس نظامی باشیم که این فضا را برای مشارکت مردم در همه عرصه ها فراهم کرده است.

اولین نمایشگاه مشارکت های اجتماعی به مناسبت هفته مشارکت‌های اجتماعی از ۲۲ مرداد به مدت یک هفته در عمارت خسروآباد سنندج برپا شده بود، این نمایشگاه برای معرفی توانمندی‌های زنان سرپرست خانوار مناطق منفصل شهری و برخی انجمن های حمایتی گشایش یافت تا جامعه هدف آن بتوانند گامی در مسیر خود اتکایی بر دارند.

۹۹۳۷/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.