به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، بهمن مرادنیا در مراسم دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم در دانشگاه کردستان اظهار داشت: این استان سرزمین فرهنگ و هنر و دارای مردمی است که دل در گرو نظام دارند.

استاندار کردستان برگزاری ۲ کنگره بزرگ فرهنگی این استان در سال جاری را سندی از فرهنگی بودن کردستان دانست و افزود: تدین، نجابت و پاکدستی از شاخص های مردم این استان است که به واسطه همین ویژگی‌ها در ردیف آخر جرم و جنایت در کشور قرار داریم.

وی گفت: کُردها هم مرزدار مرزهای جغرافیایی و هم مرزدار الگوهای اخلاقی و دینی هستند البته برخی همواره خواسته‌اند چهره‌ای خشن و امنیتی از این استان نشان دهند اما در رسیدن به مقصودشان ناکام مانده‌اند و با همه اینها، کردستان به سمت آرامش، امنیت و توسعه در حال حرکت است.

مرادنیا از دستگاه قضا خواست تا زمینه حمایت از مردم کردستان و سرمایه‌گذاران در استان را فراهم کنند تا در سایه اقتدار دستگاه قضایی، فضای امن در جامعه فراهم شود.

وی اضافه کرد: برخی با ایجاد هیاهوی تبلیغاتی در فضای مجازی می خواهند تا کردستان را برای سرمایه گذاری ناامن جلوه دهند اما واقعیت کردستان چیزی جز آرامش و امنیت نیست.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1239903
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.