به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم استان کردستان، ضمن تجلیل از دفاع و پاسداری مردم این استان از مرزهای کشور اظهار داشت: کردستان، اقلیم و منطقه‌ای سرشار از ایثار و شهادت، شهامت، ایستادگی، دشمن شناسی و دشمن ستیزی است و مردمی با بصیرت و جلوه‌هایی از فرهنگ، هنر، نوآوری و ابتکار دارد.

رئیس قوه قضاییه با بزرگداشت یاد و خاطره شهدای کردستان، بیداری امروز منطقه را مرهون جهل زدایی شهدا دانست و گفت: پیام این خاک گلگون که جلوه‌هایی از ایثار و شهادت دارد، ایستادگی و مقاومت، حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و خدمتگزاری به مردم این خطه است.

وی، گره گشایی از کار مردم را بزرگترین مدال افتخار برای مسئولان دانست و افزود: مدیران باید بدانند که مهمترین افتخار آن‌ها نوکری کردن برای مردمی است که با همه وجود از کشور و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده اند.

آیت الله رئیسی در ادامه با تاکید بر لزوم فعال ساختن اقتصاد حوزه‌های مختلف در استان کردستان، این امر را در گرو مدیریت و پیگیری دانست و تصریح کرد: ذخایر مادی به ویژه نیروی انسانی کارآمد و فرهیخته، می‌تواند چرخ‌های اقتصادی این استان را فعال تر کند.

وی با بیان اینکه رونق تولید با این میزان از قاچاق کالا سازگاری ندارد، بیان کرد: باید جلوی قاچاق کالا را بگیریم اما سخن از کولبری نیست بلکه معتقدین کولبری باید ساماندهی شود.

رئیس قوه قضاییه در ادامه با اشاره به موضوع قاچاق کالا خاطرنشان کرد: وقتی از قاچاق کالا سخن می‌گوییم مقصودمان قاچاق سازمان یافته است که تولید را دچار مشکل می‌کند.

آیت الله رئیسی در پایان با اشاره به وضعیت قاچاق سوخت در نقاط مرزی، اضافه کرد: نیاز یک کشور همسایه به سوخت باید به شکلی تامین شود که هم سوخت به قیمت واقعی داده شود و هم وضع اقتصادی مردم مرزبان در این رابطه سامان پیدا کند و به آن‌ها نیز نقش و مشارکت دهیم تا زندگیشان تامین شود. این امر نیز به برنامه ریزی و ساماندهی نیاز دارد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1239898
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.