نفرات برگزیده نهمین جشنواره دف نوای رحمت امروز در آیین اختتامیه این جشنواره در سنندج معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، هیات داوران نهمین جشنواره دف نوای رحمت نفرات برگزیده بخش‌های مختلف این جشنواره را به شرح زیر اعلام کردند.

نفرات برگزیده تکنوازی بانوان رده سنی ۱۳ تا ۱۹ سال؛ رتبه اول را مهتاب کرامتی از مشهد از آن خود کرد، رتبه دوم به آرینا ایوبی از سنندج و رتبه سوم به الیسا قدسی از شهررضای اصفهان رسید.

نفرات برگزیده تکنوازی آقایان رده سنی ۱۳ تا ۱۹ سال؛ مقام اول به رضا دزایی پور از ساری رسید، مقام دوم را علی صیادپور از آمل از آن خود کرد و مقام سوم هم به آران حسن زاده تعلق گرفت. جایزه ویژه هیات داوران نیز به تایماز محسنی از آذربایجان اهدا شد.

نفرات برگزیده تکنوازی بانوان رده سنی بزرگسال؛ رتبه اول و دوم به ترتیب به سیران ادیب فر و مژده رحمانی هر دو از سنندج رسید و رتبه سوم به فاطمه دوستی از مشهد تعلق گرفت.

نفرات برگزیده تکنوازی آقایان رده سنی بزرگسال؛ رتبه اول به عرفان مرادی از سنندج اهدا شد، رتبه دوم به علی اصغر کرمی از آمل اختصاص یافت و رتبه سوم به صورت مشترک به متین رحمانی از سنندج و آرمین رستگاری از بیجار تعلق گرفت.

همچنین جایزه ویژه هیات داوران در بخش تکنوازی بزرگسالان به محمد مرادی از سنندج اهدا شد که به خاطر اینکه  پدر وی،  منصور مرادی  جزو هیات داوران این جشنواره بود پس از اجرای خود از بخش مسابقه انصراف داد.

بخش گروه نوازی؛ مقام اول به گروه نوانس به سرپرستی پویا رحمانی از سنندج تعلق گرفت، مقام دوم به گروه آراس به سرپرستی نیلوفر کریمی از یزد اهدا شد و مقام سوم هم به گروه آوین به سرپرستی مریم گلسرخی زاده از یزد تعلق گرفت.

بخش مداحی خوانی؛ مقام اول به گروه سوزی دل به سرپرستی مهران حسینی از سنندج رسید، مقام دوم به گروه بیدل از تربت جام خراسان رضوی اهدا شد و مقام سوم را نیز گروه محمد رسول الله به سرپرستی فرید منصوری از آن خود کرد.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.