مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱:۳۴ دقیقه بامداد امروز بین یک دستگاه جک s۵، پژو پارس، سمند، پژو ۴۰۵ و کامیون در محور سنندج - سقز دو راهی تکاب اتفاق افتاد.

مصطفی فرامرزی افزود: بلافاصله پس از تماس با اورژانس ۱۱۵ استان، پنج دستگاه آمبولانس به همراه کارشناسان این مرکز به محل حادثه اعزام و مصدومان را به بیمارستان های امام خمینی (ره) سقز و امام خمینی (ره) دیواندره منتقل کردند.
وی با بیان اینکه هم اکنون مصدومان در بیمارستان تحت مداوا هستند، یادآور شد: شامگاه گذشته نیز در یک تصادف رانندگی دیگر که بین خودروی سواری پژو ۴۰۵ و پیکان در محور کامیاران - سنقر هفت کیلومتری کامیاران روی داد ۶ نفر مصدوم شده بودند.
مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: این حادثه ساعت ۲۲ و چهار دقیقه شامگاه پنجشنبه روی داد که یک نفر از مصدومان توسط آمبولانس شهری کامیاران به بیمارستان سینای این شهر منتقل و پنج نفر دیگر نیز در محل درمان شدند.

رئیس پلیس راه انتظامی کردستان در خصوص وقوع ا ین دو فقره تصادف رانندگی گفت: در ساعت یک و چهل دقیقه بامداد جمعه در جاده سنندج - سقز بر اثر تجاوز به چپ خودروی سواری لیفان این خودرو با ۲ خودروی سواری جک و پژو برخورد می‌کند.
سرهنگ عیسی گوهری اظهار داشت: در فاصله زمانی کمی در آن محل بر اثر تجاوز به چپ کشنده اسکانیا این خودرو هم با یک خودروی سواری سمند برخورد می‌کند و در مجموع بر اثر این تصادفات تعدادی از سرنشینان این خودروها مصدوم می‌شوند که سه نفر بستری و مابقی به صورت سرپایی درمان می‌شوند. اورژانس ۱۱۵ کردستان دارای ۵۸ پایگاه شهری و جاده ای، ۲ پایگاه موتورلانس، یک پایگاه اورژانس هوایی و یک اتوبوس آمبولانس است.
۷۳۴۸/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.