دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، با اشاره به اینکه امانت بزرگترین و مهم‌ترین وظایف خبرنگاران در انتقال اخبار است، گفت: خبرنگار در انتشار اخبار باید مانند یک قاضی قضاوت درست کرده و به دور از حب و بغض اخبار را منتشر کند.

به گزارش ایسنا منطقه کردستان، محمود الله مرادی امروز(20 مرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: سرعت، دقت و امانت داری یکی از مهم‌ترین شرایط در مجموعه رسانه‌ها است که به آن توجه ویژه شده که می‌تواند در جهت سالم سازی فضای جامعه کمک کننده باشد.

وی با اشاره به جایگاه خبرنگاران در رسانه‌ها، تصریح کرد: خبرنگار دارای ذوق و استعداد شخصی است که مسئولیت اجتماعی مهمی را به عهده گرفته و افکار عمومی را نسبت به مسائل و افکار روز آگاه کنند تا جامعه هر روز به سمت ترقی و تعالی پیش برود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، با اشاره به اینکه امانت بزرگترین و مهم‌ترین وظایف خبرنگاران در انتقال اخبار است، بیان کرد: خبرنگار در انتشار اخبار باید مانند یک قاضی قضاوت درست کرده و به دور از حب و بغض اخبار را منتشر کند.

الله مرادی با اشاره به اینکه حسن نیت جزء پایه و اساس کار یک خبرنگار است، افزود: خبرنگاران باید با رصد مشکلات و مسائل جامعه زمینه تشکیل یک جامعه آرمانی را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در هر پست و مقامی باید به خیر و مصلحت جامعه ایمان کامل داشته باشد، گفت: امروز خیر و صالح جامعه باید عاری از فساد و مشکلات اجتماعی باشد که دامن‌گیر جامعه شده است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، عنوان کرد: امروز دشمن در حال جنگ همه جانبه با نظام جمهوری اسلامی است و خبرنگاران به عنوان سربازان جبهه فرهنگی در این عرصه اثرگذار باشند.

الله مرادی با اشاره به اینکه دشمن امروز حرکت های خزنده و بسیار چارچوب دار را تعریف کرده است، ذکر کرد: در این راستا خبرنگاران مانند رزمندگان دوران جنگ از سرزمین اسلامی دفاع و در قبال جامعه احساس وظیفه می‌کنند.

وی بیان کرد: دشمنان با ایجاد شبه در جامعه و بدبین کردن مردم به نظام، ‌ستون انقلاب، یاس و ناامیدی، تعرفه افکنی و از هم پاشیدگی خانواده‌ها یک حرکت ضد فرهنگی را آغاز کرده است، در این راستا باید خانواده ها هوشیار باشند چراکه جوانان را مورد هدف قرار داده اند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، افزود: برای حل مشکلات جامعه باید حرکت جهادی و از خود گذشتگی انجام داده و تمام مسئولان باید دست در دست هم برای رونق کشور تلاش کنند.

الله مرادی با اشاره به اینکه مهم‌ترین هدف دشمن از بین بردن کلمه مادر است، خاطرنشان کرد: اساس و بنیان خانواده مادر است و وقتی مورد هدف دشمن قرار بگیرد زمینه انحراف فرزندان را فراهم می‌کند.

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.