سهیلا شیخی روز یکشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سنندج در دیدار با رئیس و خبرنگاران این رسانه اظهار داشت: بازتاب فعالیت ها و خدمات دولت و نظام اسلامی از سوی رسانه‌ها به خصوص خبرگزاری ایرنا در شرایط کنونی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های کانون پرورش فکری باید بیشتر از گذشته توسط رسانه ها انعکاس یابد،  افزود: عدم اطلاع رسانی در حوزه فعالیت های کانون موجب شده تا فعالیت‌ها و جایگاه این دستگاه با دیگر کانون‌های فعال دیگر دستگاه‌ها اشتباه گرفته شود.

شیخی اضافه کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان توانسته اعتماد خانواده ها را جلب و مکانی امن برای کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان فراهم کند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان یادآور شد: کانون تنها کتابخانه تخصصی کودکان است که این مساله باید توسط رسانه ها به اطلاع اقشار مختلف جامعه برسد تا کودکان شان بتوانند از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده کنند.

شیخی با بیان اینکه مربیان این مراکز به صورت تخصصی در حوزه های مختلف آموزش ارائه می‌دهند، گفت: در این مراکز ۴۰ فعالیت مختلف در حوزه های فرهنگی، هنری و ادبی به کودکان و نوجوانان ارائه می شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۴۰ هزار کودک و نوجوان در سطح استان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند که در ۲۰ مرکز ثابت و چهار کتابخانه سیار روستایی آموزش می‌بینند.

۷۳۴۹/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.