آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی توسط جهاددانشگاهی در دانشگاه کردستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، شهرام ملکی امروز 18 مرداد در جریان بازدید از روند آزمون استخدامی آتش نشانی استان ضمن تشکر از جهاددانشگاهی کردستان در برگزاری این آزمون، اظهار کرد: استخدامی سازمان آتش نشانی با مدیریت جهاددانشگاهی و نظارت سازمان شهرداری های همزمان با سراسر کشور برگزار شده است.

وی شرایط برگزاری این آزمون را با کیفیت اعلام کرد و گفت: طبق آمار اعلام شده از سوی سازمان شهرداری های استان بالغ بر 962 نفر داوطلب از کل استان در این آزمون شرکت کرده اند که پس ارزیابی های انجام شده نفرات قبول شده از سوی جهاددانشگاهی و استانداری اعلام می شوند.

معاون عمرانی استانداری کردستان با بیان این مهم که استخدامی آتش نشانی در چهار رسته شغلی می باشد، عنوان کرد: در این آزمون 4 برابر ظرفیت پذیرش می شوند که در آزمون عملی که مهترین بخش استخدامی است حضور پیدا خواهند کرد.

ملکی در پایان به استخدام 25 نفر در آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی اشاره و یادآور شد: آزمون استخدامی که توسط جهاددانشگاهی استان کردستان مدیریت شده است بسیار دقیق و منظم بوده و ما امیدواریم این روال همچنان در طول دوره های که آزمون برگزار می شود ادامه داشته باشد.

در ادامه حسین نگاری ناظر سازمان شهرداری های کشور با بیان اینکه شرایط برگزاری آزمون کاملا طبق قوانین انجام گرفته شده است، گفت: طبق فراخوانی که از طریق دفترچه اعلام شده بود سهمیه استان کردستان 25 نفر است که در چند رشته شغلی در آتش نشانی جذب می شوند.

وی مدیریت جهاددانشگاهی را در برگزاری این آزمون را مطلوب خواند و ذکر کرد: 962 نفر داوطلب برای جذب در این سازمان به رقابت می پردازند که در پایان نفراتی که نمره قبولی را کسب کنند در آزمون عملی شرکت خواهند کرد.

ناظر سازمان شهرداری های کشور در پایان به استقبال جوانان از این استخدامی اشاره کرد و یادآور شد: حضور جوانان زیادی در این آزمون استخدامی نشان دهنده این است که آمار بیکاری در استان بالا است و پس بر همین اساس باید شرایط استخدامی و برگزاری چنین آزمون های بیشتر باشد.

 

 

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.