به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، بهمن مرادنیا با اشاره به سند جامع آمایش سرزمین استان کردستان اظهار داشت: سند جامع آمایش سرزمین یکی از طرحهای ماندگار و برای همیشه منشا تاثیرگذاری برای تصمیم گیری مهم و نیز فرصتی مغتنم برای استفاده از همه ظرفیت های استان در مسیر توسعه است.

وی تاکید کرد: ما همواره  اعتقاد به حضور پررنگ بخش خصوصی  در توسعه همه جانبه استان داریم و قطعا نقش و حضور بخش خصوصی در این عرصه بسیار حائز اهمیت است.

استاندار کردستان تصریح کرد: در حقیقت این مردم و بخش خصوصی هستند که باید برای توسعه در صحنه باشند و مسلما توجه به نقش آنها در تدوین سند توسعه آمایش می تواند روند توسعه کردستان را هرچه بشتر شتاب بخشیده و راه را هموار سازد.

مرادنیا خاطر نشان کرد: متاسفانه در سنوات گذشته شاهد بودیم امور توسعه  استان در بسیاری از موارد بر اساس سلیقه و نظرات فردی دنبال شده که در صورت نهایی شدن طرح کلی آمایش سرزمین استان کردستان روند توسعه استان ساماندهی و بر اساس نیاز سنجی های کارشناسی دنبال می شود.

وی در ادامه ضمن انتقاد ار عدم حضور برخی از مدیران استان در جلسه تدوین سند جامع آمایش سرزمین استان خواستار حضور مستمر و مشارکت آنها در تدوین دقیق و اصولی این سند شد.

استاندار کردستان در پایان تاکید کرد: در این راستا مدیران موضوعات را بررسی و در اسرع وقت آخرین نظرات خود را به دبیرخانه این سند ارائه دهند.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1233831
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.