مدیر شبکه بهداشت و درمان سروآباد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعتی قبل برخورد شدید ۲ دستگاه موتور سیکلت در روستای پایگلان منجر به مصدوم شدن یکی از راکبان این دو وسیله نقلیه شد.

معروف احمدی افزود: نیروهای اورژانس بیمارستان شهید چمران در فاصله کمتر از ۳۰ دقیقه فرد مصدوم را به این بیمارستان منتقل کرده و اقدامات اولیه درمانی بر روی فرد مصدوم انجام شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروآباد یادآور شد:‌ با توجه به ترومای شدیدی که از ناحیه سر به راکب موتور وارد شده بود تقاضای اعزام با بالگرد به بیمارستان کوثر سنندج را به اورژانس استان اعلام کردیم و بالگرد اورژانس در سروآباد فرود آمد و فرد مصدوم به بیمارستانی سنندج اعزام شد.

وی با تقدیر از مسئولین استانی و شهرستانی برای اعزام به موقع بالگرد اورژانس گفت:‌ با توجه به وخیم بودن حال بیمار اعزام وی به وسیله آمبولانس ممکن بود منجر به مرگ او شود لذا بهترین راه ممکن اعزام با بالگرد بود که در کمتر از نیم ساعت فرد مصدوم به بیمارستان کوثر سنندج منتقل گردید.

احمدی تاکید کرد: در سال جاری ۶ مورد مریض بدحال و اورژانسی در شهرستان سروآباد توسط بالگرد به بیمارستان های سنندج منتقل شده و تحت درمان قرار گرفته اند.

شهرستان سروآباد با جمعیت بیش از ۵۰ هزار نفری در فاصله ۹۰ کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
۷۳۵۴/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.