محمدابراهیم زارعی روز پنجشنبه به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سنندج را رسیدن این روز را به  همه اهالی رسانه در استنان کردستان تبریک و تهنیت گفت.

وی اظهار داشت: رسالت رسانه ها و خبرنگاران بسیار مهم بوده و باید ضمن بیان مشکلات، به خدمات نظام و پیشرفت های انجام شده نیز به خوبی بپردازند و در جامعه نشاط و امید ایجاد کنند.

وی از دیگر رسالت های خبرنگار را درست نویسی و رعایت امانتداری در نوشتن خبر دانست و افزود: رسانه ها نباید چشم خود را به روی واقعیت ها و خدمات خوب انجام شده توسط نظام اسلامی در این استان ببندند و فقط مشکلات و ضعف ها را بزرگنمایی کرده و منعکس کنند چرا که این باعث گسترش یاس و ناامیدی در جامعه می‌شود.

فرماندار سنندج بر انعکاس خدمات و کارهای دولت در استان تاکید کرد و یادآور شد: دولت تدبیر و امید بیش از همه دولت های دیگر در شرایط سخت اقتصادی قرار دارد ولی با این وجود خدمات بسیار خوبی نیز به مردم ارائه داده است.

زارعی با بیان اینکه تلاش رسانه ها بیان کارها و اقدامات خوب انجام شده باشد، اضافه کرد: در صورت بیان مشکلات در کنار واقعیت ها و تزریق امید در جامعه می توان شاهد رشد و توسعه استان و کشور بود.

وی با بیان اینکه در این دولت بسیاری از پروژه های عمرانی این استان برغم مشکلات مالی فعال است، گ فت: استان کردستان با وجود وضعیت توپوگرافی خاص منطقه از لحاظ اجرای طرح های گازرسانی روستایی جزو استان های برتر کشور محسوب می‌شود.

فرماندار سنندج به وجود ۱۰۱ هزار هکتار اراضی آبی استان اشاره کرد و افزود : طی یک سال و نیم گذشته و با تلاش استاندار، نمایندگان مردم در مجلس و دیگر مسئولان مرتبط برای ۹۶ هزار هکتار از اراضی کشاورزی دیم استان سهمیه آب تخصیص یافته که کار بسیار ارزشمندی است و بیش از ۵۰ هزار شغل جدید فقط در حوزه کشاورزی ایجاد می کند.  

در هفدهم مرداد ماه سال ۱۳۷۷، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید. به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان روز خبرنگار نامگذاری کرد.

۷۳۵۵/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.