بە گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، مسابقات ووشو سبک «فن زی چوان» قهرمانی بانوان کشور در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه ورزشی چمران ساوه برگزار شد.

در این رقابت ها که در سبک «فن زی چوان» بخش های ساندا و تالو برگزار شد،۲۸۰ ووشوکار به نمایندگی از ۱۰ استان کشور به میزبانی ساوه با یکدیگر به مبارزخ پرداختند.

کردستان با 11 ووشوکار در رده های مختلف با سرپرستی مژده مرادی و مربیگری نازنین باینچویی در این مسابقات شرکت کرد و در پایان توانست پنج نشان نقره و برنز را کسب کند.

در نتایج انفرادی وزن 27- کیلوگرم آیناز نوری نشان نقره رده سنی نونهالان، گیشا یاری در وزن 48- کیلوگرم و محدثه اکبری در وزن 60- کیلوگرم رده سنی جوانان به ترتیب دو نشان نقره و برنز را به خود اختصاص دادند و ندا کنعانی در وزن 39- کیلوگرم رده سنی نوجوانان صاحب عنوان سوم و نشان برنز شد.

همچنین در نتایج وزن 56- کیلوگرم رده سنی بزرگسالان شرمین بهمنی مقام دوم و نشان نقره را برای تیم کردستان کسب کرد.

بر طبق اعلام فدراسیون، نفرات برتر این مسابقات به اردوی های تیم ملی در رده های سنی مختلف دعوت و سپس برای اعزام به مسابقات بین‌المللی و جهانی از میان برگزیدگان ترکیب نهایی ملی پوشان مشخص می‌شود.

لازم به ذکر است، فدراسیون ووشو هر ساله و در هر سبک دو دوره مسابقه برای بانوان و آقایان در شهرهای مختلف کشور برگزار می کند که مرحله نخست رقابت های بخش دختران در ساوه برگزار شد و مسابقات بخش پسران نیز به زوی در نهاوند برگزار می شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1230953
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.