فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با اعلام اینکه روند انجام کارهای قرارگاه پیشرفت و آبادانی شهرستان بیجار راضی نیست، گفت: توقع از همکاران و ادارات شهرستان بالاست و بیشتر از این باید کار می شد.

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان محمد حسین رجبی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه بیجار که در سالن شهید رحمانی برگزار شد، با اشاره به ظرفیت بی بدیل بسیج و سپاه در شهرستان های استان کردستان اظهار کرد: هر کجا به ظرفیت سپاه و بسیج توجه کرده ایم بهترین استفاده را کرده ایم. وی افزود: در شهرستان بیجار بر خلاف شهرستان های مرزی که ماموریت های امنیتی و مرزی دارند فرصت برای استفاده از ظرفیت بسیج ده ها میلیونی کاملا وجود دارد و قسمت اعظم کارها به ماموریت های بسیج است.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با بیان اینکه با استفاده از بستر جمعیتی بسیج در شهرستان بیجار باید ماموریت های محرومیت زدایی انجام شود، گفت: در حوزه محرومیت زدایی در استان کارهایی انجام و به این فعالیت در بیجار توجه بیشتری شده است.
وی با اعلام اینکه روند انجام کارهای قرارگاه پیشرفت و آبادانی در شهرستان بیجار رضایت بخش نیست، تصریح کرد: توقع از همکاران و ادارات شهرستان بالاست و بیشتر از این باید کار می شد.

رجبی با ذکر اینکه روستای خالی از سکنه علی سرخ پس از ۲۰ سال مهاجرت معکوس داشته است، ادامه داد: ساخت و ساز در این روستا انجام شده و این کار توسط مردم، خیرین، سپاه و ادارات با روند کندی در حال انجام است که، عملکرد خوبی برای مسئولین شهرستان بیجار نیست .
وی با تأکید بر اینکه بالاترین کسوت برای مسئولین و سپاهیان خادمی برای مردم است، خاطرنشان کرد: این را اسلام به ما توصیه کرده است و ما به خادمی مردم افتخار می کنیم.

در پایان این مراسم از تلاش های سعید شعبانی فرمانده سابق سپاه ناحیه شهرستان بیجار تقدیر به عمل آمد و سیدمرتضی میرآقایی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه بیجار معرفی شد .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.